dinsdag 6 maart 2012

Een vreselijke maar geweldige aankoop

Ik ben bezig met een tas te haken (daarover meer in een ander bericht wanneer het af is) en vandaag ging ik even op zoek naar zo'n magnetische drukker. In de hobbywinkel hadden ze het niet, die stuurde me naar de schoenmaker; die had ze wel, maar verkocht ze niet los. In de handwerkwinkel waren ze wel te koop: €5,40 per stuk... sorry, maar dat vind ik echt te duur, ik verzin wel wat anders.

En toen kwam ik op het volgende idee: ik ging naar de Action en kocht:
Ja, ik weet het, echt vreselijk!
Maar het ging mij om dit:
2 paar magneetdrukkers

het zelfde systeem als die dure dingen

nog 2 kleine D ringen, ook handig

De rits er ook maar uit gehaald (ook al zal die niet van een al te beste kwaliteit zijn) en de goudkleurige stof kan nog wel eens van pas komen voor bijvoorbeeld engeltjes. 
Wat ik overhield:
En dat voor maar € 2,49!
Ik ben blij met mijn aankoop :-)

33 opmerkingen:

Dorien zei

Hoi Angelique, ik kom zo vaak je reacties tegen en ik zit er altijd bij te grinniken, maar ik vergat gewoon om bij jou om een hoekje te kijken. Nu dus niet meer en ik heb zitten genieten van die oogverblindende aankoop van je. Uiteindelijk is je dag weer goed!
Ik vind je blog leuk en ik ga je volgen!!

Angélique zei

Wat gezellig Dorien! Voel je welkom :-)

Angélique zei

(oogverblindend...hihi, ik had niet eens een flits aan, kun je nagaan!)

iene zei

goed idee!
ik loop ook altijd te kijken of er handige onderdelen in goedkope/kringloopaankopen zitten en zo ja: slopen maar...
groetjes
Evelyn

Catherine zei

Hahaha.....maar dit soort aankopen zijn toch de leukste!!
Een superslimme actie van je. Groetjes, Catherine.

Moos zei

Wat een schitterend idee meis! Heerlijk. Hoe goed kan een "foute gouden" tas van pas komen!!!! Super hihihihihihi

Unknown zei

Wat en super goed idee ben ook benieuwd naar je tas.

Groetjes Ingrid

Jacomijn zei

Wat een goeie !!! Voor minder dan de helft heb je niet alleen drukknopen, maar ook nog stof, een rits, ringetjes.... !! Leuk hoor!

Jonneke zei

Dat is slim zeg! Waar een super foute tas toch allerlei goeds kan brengen!
Ben benieuwd naar jouw tas!
Groetjes, Jonneke

Jewel zei

Wat leuk... en het deed me lachen, weet je waarom? ik doe dit ook soms... ook van oude kleding of kleding die te klein is, ik haal knopen af, ritsen, appliques, enz.. het kan toch allemaal wel eens later dienen toch??? het enige probleem dat ik heb is dat ik het HEEL dringend allemaal eens moet organiseren... Groetjes, Jewel

Jacqueline zei

Ben zo benieuwd naar de tas, die je aan het maken bent..
Ha.. zag je in gedachten al slopen aan dat tasje..
maar je hebt wou je hebben wou én nog meer zelfs!
Groetjes Jacqueline

by Ieke zei

Slim!

Ik heb nog een webwinkeltip waar je de drukkers wel los kunt bestellen. Verzenden gaat gewoon in een envelop, dus de verzendkosten vallen mee... www.kleurenmix.nl

Pauline zei

Geweldig!
Dit getuigd van een creatieve geest!
Zo zoek ik zelf nog naar 2 rondjes om omheen te haken als handvatten voor een gehaakte tas....die zijn in de hobby/handwerkzaak ook belachelijk duur.

Frederika zei

Wat een reuze aankoop. Geweldig.

Groetjes Frederika

Linda zei

Ha,ha die Angèlique, mens wat vindingrijk zie het al helemaal voor mij! Maar voor € 2,49 houd je er wel een heleboel aan over ;-) en ik ben heel nieuwsgierig naar je tas!!

Gonny zei

Slim bekeken.
Hoop dat jouw tas er mooier uitziet dan dit flitsende ding.
Je zou er zere ogen van krijgen.

Groetjes, Gonny

Elizabeth zei

Angelique..., je bent een super uitgekookte dame! Wat heb ik gelachen om je truck; kostelijk!!
Denk in nieuwe mogelijkheden; denk in hobby onderdelen..., hahahaha.. Maar je hebt helemaal gelijk!
En wat zag ik..., je hebt gewonnen bij Annemarie hè...met je leuke amigurumi-ezeltje! Super!!

Groetjes, Elizabeth

Lief en Mooi zei

Haha slim! Grappig hoe je in zo'n vreselijke tas je winst kunt halen;-)

Haak en Smaak zei

Geweldige tas :) haha! Ik kocht laatst bij de kringloop een tas met houten handvaten, 3 euro. Terwijl je voor handvaten normaal 7 of 9 euro betaald. Leuk hoor, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Groetjes Daphne

Andina zei

Lekkere foute aankoop zeg, maar o zo handig! Zo heb ik laatst een beugelportemonnee gekocht bij de Wibra voor een eurootje. Heb het plastic er af gesloopt en voilà een beugel blijft over. Nu kan ik er zelf een portemonneetje van maken...

yvonnecreatief zei

Geweldig!! Je ziet het: het geld ligt op straat!

Groetjes, Yvonne van yvonnecreatief.blogspot.com

Franciens Haakwerk zei

Geweldig!! Ik moest even lachen om je verhaal en ik moet je bekennen, ik herken er veel van mezelf in:)
Creatief denken noem ik dat, groetjes Francien

Betsy zei

Super! Ik loop zelf ook altijd overal rond te kijken naar spullen voor een prikkie die ik dan kan slopen en hergebruiken. Pas nog een aantal armbandjes voor een euro gekocht.
Hoe heb je die knopen er trouwens netjes uit gekregen?

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Saskia zei

dorie wat ben jij slim!!!! zover had ik nog niet gedacht!
Super koopje!

Angélique zei

Betsy, deze drukkers zitten vast met 2 palletjes die omgebogen zijn, die kun je zo weer terug buigen (zie de 3e foto).
Ik heb ook (mogelijk dezelfde) armbandjes gekocht, om een idee uit te voeren wat vorig jaar al in mijn hoofd zat, maar toen kon ik ze niet goedkoop genoeg vinden (ow, ik ben echt erg).

Aankleedpopje zei

Heel slim. Ik herken mezelf hier ook in en ook in een hoop van de reacties hierboven. ;-)

Marjo zei

Woww, wat een supergoed idee ...ben heel benieuwd naar jouw tas...ben ook tussen de bedrijven door hier aan het haken van een nieuwe tas ...en zal de komende tijd weer wat meer 'bloggen' nu alleen lezen en natuurlijk bij jou een reaktie achterlaten :-)

Liefs
Marjo

Clara Davalos zei

feliz dia de la mujer que lo pase un dia maravilloso beso

by Ieke zei

Jaaa, het was Bianca! Ik was de naam helemaal kwijt (net als het etiket)... Was al bijna van plan om naar de Wibra te gaan om te kijken hoe het heet, maar dat is weer zo gevaarlijk. Ben d'r al sinds december niet meer binnen geweest, net als bij de Zeeman ;)

Kleurenmix heeft trouwens ook heel leuk mini-pomponband!

Unknown zei

Haha, helemaal geweldig!!! Zou ik ook doen! Geweldige aankoop!! Ben benieuwd naar het resultaat straks!
liefs, Nancy
ps cucpakes zijn van drops design (gratis patroon)

hooksandyarns zei

Great idea Angelique. :)

maarnietvangrijs zei

Wat een slim idee!!!! Benieuwd wat je aan het maken bent!

Jeanet zei

Wat een vondst :-)
Maar nu ben ik natuurlijk erg benieuwd wat je er mee gaat maken!
Groeten!
Jeanet