zaterdag 26 oktober 2019

Nog meer beestjes op kaarten

Ik heb nog 2 kaartjes te laten zien die ik al in september maakte.

Mijn schoonouders kwamen terug van de laatste keer vakantie met de camper, ze stoppen nu definitief met kamperen. Om ze te verwelkomen zette ik 2 stukken zelfgemaakte perentaart in de koelkast en een bos bloemen op tafel met een klein kaartje erbij.


De eekhoorn wenste ondanks het herfstweer in vakantiesfeer te blijven en weigerde zijn zonnebril af te zetten :-p


Ook maakte ik nog een verjaardagskaart voor een jarige in september:


Duidelijk voor een kattenliefhebber ;-)

11 opmerkingen:

Remco zei

Ze zijn weer leuk, en gewaardeerd heb ik begrepen!
Weer erg creatief en mooi gemaakt!

Doris knippenenplakken zei

OOO Wat is de welkom kaart toch schattig, heel leuk zo thuiskomen met een prachtige kaart op je kast.
Verjaardag kaart is een leuke kaart.
Fijn weekend, groetjes Doris

Margaret zei

Lief van je om je schoonouders zo een welkom thuis te geven. Het kaartje met de eekhoorn is mooi en grappig met die zonnebril.

Groetjes, Margaret

De Breimeisjes zei

Heel mooi weer en o, perentaart, zelfgemaakte perentaart! Het water loopt me in de mond :-)

juffrouw Ooievaar zei

Wat attent van je, zal toch wel even slikken zijn, niet meer kamperen met de camper.
Je verjaardagskaart is ook weer goed geslaagd :)
Wanneer weet je eigenlijk of je gewonnen hebt bij de wedstrijd, weet je wel die extra mooie kaart die je ingestuurd hebt?
Groetjes Anita

Angélique zei

Ja het is een fijn hoofdstuk afsluiten, dat is moeilijk. Maar als je beiden 90 bent wordt het lastig om te camperen. Helaas was het ook ons vakantieverblijf dat nu verkocht is, snik. De wedstrijd duurt t.m. donderdag, maar ik verwacht niet dat ik win hoor, het is vooral leuk om mee te doen.

Corrie zei

Ook deze 2 weer heel leuk.

Vera zei

Wat een lief gebaar naar je schoonouders, een mooie herfstkaart met een leuke zomerse twist.
De verjaardagskaart is ook erg leuk.

Daphne zei

Dat is altijd lastig, om zoiets af te sluiten.
Maar ik lees hierboven de leeftijd, tja, het moet een keer ophouden.
Wel lief van je om, bij thuiskomst, zoiets moois neer te zetten.
En bos bloemen, en mooie kaart en ook nog een lekker stukje taart, het zal lastig zijn, afscheid nemen, maar jij maakt het wel wat dragelijker en realistischer😁
Nu eerst maar eens de winter door een dan voor volgens jaar nieuwe plannen maken.
Beide kaarten zijn erg mooi de 2de ook, leuke vorm heeft die!

Sandra zei

Ik hou wel van zo’n eigenwijze eekhoorn!
Wat maak je toch originele kaarten!

Creaellenknutselsite zei

whaha wat issie cool met zijn zonnebril, gelukkig schijnt in de herfst ook de zon mooie kleurtjes heb je gebruikt
groetjes ellen