woensdag 30 oktober 2019

We blijven feesten!

Dank jullie wel voor alle felicitaties voor mijn vader.
Vandaag hebben we weer een jarige: mijn oudste zoon is 27 jaar geworden! Oef, wat vliegt de tijd!

Natuurlijk wilde ik voor hem ook een bijzondere kaart maken, ik heb er een filmpje van gemaakt.


Ik kan jullie vertellen dat het een verrassend effect was, haha!
Ik heb het principe toegepast dat je hier vindt.
Tussen deze verjaardagen door hadden we nog een feestje te vieren, maar daar kom ik binnenkort op terug.
Maar het feestje dat morgen plaatsvindt wil ik wel alvast benoemen: dan zijn mijn ouders 56 jaar getrouwd en ook dat verdient een kaartje.


Het binnenste gedeelte maakte ik van doorzichtig verpakkingmateriaal.
Voor de roosjes was ik opzoek naar een restje parelmoerkleurig papier, ik kon het niet vinden, maar net op dat moment las ik op het inspirerende blog van Miranda de oplossing: pearl paint. Nou, dat had ik wel binnen handbereik! Ik vind dat het resultaat er mag zijn.

Verder vond ik nog een soort feestje in een envelop op mijn deurmat. Ik had bij Ela de weggever gewonnen en kijk eens wat ik een mooie stencils, prachtige stempels en schitterende kaart ontving:


Nogmaals dank je wel, Ela, ik ben er erg blij mee en ga er binnenkort eens mee expirimenteren.

Jullie hebben het vast door: ik heb het momenteel erg druk, ook omdat ik voor de feestdagen nog het e.e.a. wil maken. Ik loop wat achter met blogs lezen, hopelijk vind ik daar eerdaags wat tijd voor.

16 opmerkingen:

Remco zei

Gaaf hoor die kaart(en).
Gefeliciteerd met je zoon, en dus ook je 27 jarig moederschap!
En alvast met het bruidspaar ook, zullen ze ook een prachtige kaart vinden!

Tot slot nog even je nieuwe aanwinsten, daar heb je vast al weer plannen mee!
Geweldig allemaal!

Pauline zei

Wat een feestelijkheden! Maar dat is wel allemaal het vieren waard :)
Gefeliciteerd dus en veel plezier met alles

De Breimeisjes zei

Gefeliciteerd ook met de verjaardag van je zoon én de trouwdag van je ouders!

Elizabeth zei

Ja, je blijft feesten! En je blijft kaarten maken... Maar daar draai je je hand niet voor om...
Elke keer weer maak je er iets leuks&moois van!
Van harte gefeliciteerd hoor...

Haakinformatie.nl zei

Wat een coole kaart zoals hij uitschuift!

Franciens Haakwerk zei

Gefeliciteerd met .... alles! Fijn zoveel feestjes dat levert mooie kaarten op.

Corrie zei

Ook nu weer gefeliciteerd. En zo leuk dat je ons nu weer een heel andere kaart laat zien. Alleen al knap hoe je ze elke keer gevonden krijgt.

Daphne zei

Jij zit zeker niet stil, wat een creativiteit toch weer.
Leuk dat filmpje, ik snap nu helemaal wat het verrassings effect is.
Feest ze en ook af een toe adem halen hè😉

Lindevrouwsweb zei

Gefeliciteerd met je zoon en je ouders! Wat fjn dat je ze nog hebt! Een pracht kaartje heb je gemaakt op het filmpje! Inderdaad verrassend! groetjes Joke

Vera zei

We blijven je maar feliciteren 😀😀. Mooie kaarten heb je voor je zoon en ouders gemaakt.
En wat een verwennerij heb je op je deurmat gevonden. Veel plezier ermee.

casa crea d' emilia zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon en je ouders. Je hebt weer ontzettend mooie kaarten gemaakt.
Fijne vrijdag.

Lieve groetjes,
Emily

Doris knippenenplakken zei

het zijn weer een voor een prachtige creatie's Angelique!
Heel leuk al die feestjes ...alvast gefeliciteerd met je zoon en het bruidspaar .
Lieve groetjes Doris

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes zijn het weer geworden en nog van harte gefeliciteerd met je zoon en je ouders
en leuk dat je de candy hebt gewonnen bij Ela die liep al zo lang
groetjes ellen

ineke zei

56 jaar getrouwd!!! dat zal ik nooit halen...gefeliciteerd met je ouders!

Ela zei

Wat een feest Angélique! Nog van harte met je vader en je zoon en je hebt een hele gave kaart voor hem gemaakt. Ook voor je ouders, wat een mijlpaal zeg! Nogmaals veel plezier met de Candy, leuk dat je het hier nog eens noemt. Dat levert vast weer mooie kaartjes op! Groetjes Ela

blauwruitje zei

Het blijft leuk om zelfgemaakte kaarten te ontvangen. Gefeliciteerd met zoonlief en je ouders.
Groetjes Sandra