maandag 28 oktober 2019

Vader van 80

Vandaag mocht ook mijn vader 80 jaar worden. Wat ben ik toch dankbaar dat ik beiden deze leeftijd mag zien halen.
Natuurlijk maakte ik voor mijn vader ook een kaart. Hij houdt ondermeer erg van vogels en dus mochten zij dit keer de felicitaties overbrengen.


De papegaai is in 3D op de kaart geplakt.
Als de kaart is geopend, zie je dit (klik hier om het effect nog eens te zien):


Helaas zijn beide foto's met heel ander licht gemaakt, waardoor ze niet bij elkaar lijken te passen (wat gelukkig in het echt wel meevalt). Ook de goudkleurige pearldrops en ballon komen niet goed tot hun recht. Fotograferen is een vak apart, ik heb bewondering voor de mensen die dit goed kunnen.

11 opmerkingen:

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Van harte gefeliciteerd met je vader. En wat zal die blij zijn met die mooie kaart van jouw. Echt wauw hoor.
Fijne maandag.

Lieve groetjes,
Emily

De Breimeisjes zei

Van harte gefeliciteerd, dat is een mooie mijlpaal. En een prachtige kaart!
Ja, fotograferen is inderdaad een kunst. Het ligt natuurlijk ook deels aan de apparatuur, hé.

Franciens Haakwerk zei

Toffe kaart voor paps! Gefeliciteerd. Jammer he, dat de dingen soms niet zo mooi overkomen als in het echt, ik weet zeker dat deze ook weer prachtig is. Groet F

Vera zei

Gefeliciteerd met je vader. Een mooie toepasselijke kaart heb je gemaakt.

Céline zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jouw vader.
En de kaart is prachtig!

juffrouw Ooievaar zei

Gefeliciteerd, ja fijn hé om je ouders nog te hebben. Ik ben ook zo'n bofferd :)
Je kaart is prachtig. Ik heb dat nu ook steeds, met dat licht, het is toch anders foto's maken in de lente of zomer. Maar we kunnen nog goed zien dat het een hele mooie kaart is. Veel plezier op het feestje.
Groetjes Anita

Elizabeth zei

Van harte gefeliciteerd! Zo fijn dat je je ouders nog hebt...
Wat een mooie kaart heb je gemaakt!

Doris knippenenplakken zei

Van harte gefeliciteerd met je vader! Ik ben daar ook zo dankbaar om dat ik mijn beide ouders nog heb.
Prachtige kaart heb je gemaakt voor je vader Angelique!
Gr Doris

bolletjelucky.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vader Angélique. Je maakte een hele mooie kaart voor iemand die van vogels houdt. Die verrassende binnenkant blijft een toppertje en ja we zijn nu eenmaal geen fotograaf maar wél lekker creatief toch? Ik vind ook mooi zoals je de tekst hebt laten verspringen in die kleurtjes, dat geeft wat diepte, top.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Oh, zo leuk, die verrassing binnenin.
Ik hou daar van!!
Mooie, vrolijke kaart.

Corrie zei

Nog van harte gefeliciteerd. Prachtige kaart.