donderdag 20 februari 2020

65 jaar getrouwd

Gisteren waren de ouders van Remco 65 jaar getrouwd, wat een fantastische mijlpaal!
Ik had een heel passend cadeautje gemaakt, want mijn schoonvader noemt zijn vrouw altijd 'Beer' en zij heeft een hele collectie beren gespaard tijdens het huwelijk.


De beertjes haakte ik met katoen, grotendeels naar het patroon van Yvonne Blanker.
Het bankje maakte ik van ijslollystokjes (helaas vergat ik daar betere foto's van te maken).
Tot het moment van verhuizing mochten ze voor mijn nog steeds prachtige wolwinkeltje zitten, omdat ze daar zo mooi bij pasten 😊


Hier is de sluier, vastgezet met pareltjes, iets beter te zien.

's Morgens kwam de loco-burgermeester met fotograaf en journaliste, voor de middag had ik een hight-tea geregeld, hiervoor schakelde ik de keuken van tante Cornelia in. De aankleding nam ik voor mijn rekening, al was er niet veel meer nodig, want niet eens al het lekkers pastte op de tafel.
Zo maakte ik speciaal voor de gelegenheid de sevetringen.


En het totaalplaatje van de tafel (foto is gemaakt door 'de keuken van tante Cornelia')


De theekopjes ontbreken nog op deze foto, haha, beetje raar voor een hight-tea.

Het bruidspaar kan terugkijken op een heel geslaagde dag en nog lekker nagenieten van eea aan lekkers dat over was.

17 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Gefeliciteerd, voor het bruidspaar en voor jullie! Wat een bijzondere mijlpaal en wat heb je weer een bijzonder cadeau gemaakt!
De high tea ziet er ook super leuk en lekker uit.

zeeuwsmeisje zei

Nog van harte gefeliciteerd wat een bijzondere dag hebben jullie samen kunnen vieren. Prachtig zo dat beren paartje op hun bankje. Ik kan je winkeltje op de achtergrond niet goed zien, maar volgens mij ziet dat er ook erg leuk uit.
gr lisette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd met de trouwdag van je schoonouders Angélique. Dat is zeker een mijlpaal. Je maakte een geweldig mooi cadeau voor het bruidspaar. Superleuk om die twee schattige beren ook nog op een zelfgemaakt bankje te zetten. Wat zullen ze genoten en gesmuld hebben van de high tea, het ziet er prachtig uit allemaal.
Lieve groetjes Miranda

ineke zei

gefeliciteerd en wat een ontzettend schattig berenpaartje heb je gemaakt !!

Elizabeth zei

65 jaar getrouwd, dat is heel bijzonder! Van harte gefeliciteerd met dit bruidspaar...
Je hebt een heel mooi cadeau gemaakt en dat zullen ze vast gewaardeerd hebben. O ja, dat winkeltje... dat was toch ook zo geweldig!

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Van harte gefeliciteerd met je schoonouders. 65jaar, wauw. Mijn opa en oma hebben dat net niet gehaald. Wat een schattige beertjes heb je gemaakt. Zo schattig. En wat een leuke tafelaankleding, echt zo leuk. Ik heb sinds kort een sizzix big shot dus ik ga snel jou blog eens rondkijken op zoek naar inspiratie hihi. En ik moet nog nieuwe platen ervoor hebben hihi.
Hele fijne avond.

Lieve groetjes,
Emily

Vera zei

Nogmaals gefeliciteerd met je schoonouders. 65 jaar, wat een tijd.
Het berenpaartje is schattig en ze zitten op een heel leuk bankje, jammer dat ja daar geen foto van hebt.
De servetringen zijn helemaal in stijl en de high tea ziet er heerlijk uit, maar dat is tante ook wel toevertrouwd.

Margaret zei

Gefeliciteerd. Dat is echt een jubileum om te vieren. Niet veel koppels halen zoveel jaar samen.
Je hebt echt een schattig cadeau gemaakt. De tafel voor de high tea ziet er feestelijk uit. Dat was vast iets om samen van te genieten.

Groetjes, Margaret

Corrie zei

Van harte gefeliciteerd. Heel bijzonder om zo lang bij elkaar te kunnen en mogen zijn. Wat heb je een prachtig en origineel kado gemaakt. Ze zitten ook zo leuk op het bankje.
En de tafel ziet er prachtig uit.

Doris knippenenplakken zei

Van harte gefeliciteerd voor het paar, dat is een hele tijd hoor je niet meer zo vaak he. Wat heb je mooie lieve beertjes gehaakt ze zijn schitterend.
De thee tafel leuk gedekt super zeg.
Groetjes Doris

juffrouw Ooievaar zei

Van harte gefeliciteerd, dat is nog langer als mijn ouders (60 jaar) Wat een leuke beertjes en mooie servetringen. Fijn dat ze een geweldige dag hebben gehad. Hartelijke groeten, Anita

Lindevrouwsweb zei

Hartelijk Gefeliciteerd! Wat een geweldige mijlpaal! En wat een fijne dag hebben jullie hen geven super!

Renske zei

Gefeliciteerd en die beren zijn leuk! Mooi en gepast cadeau.

Groetjes,
Renske

blauwruitje zei

Wat een ontzettend lief tafereeltje, die twee beertjes op dat bankje. Het past ook zo mooi. En tante Cornelia die kan er wat van, altijd lekker. Nog allen van harte gefeliciteerd.
Fijn weekend.
Groetjes Sandra

Creaellenknutselsite zei

wat een schattig gehaakte beertjes zo leuk samen op dat bankje
en zo te zien kan tante cornelia goed koken wat ziet het er allemaal lekker uit
nog gefeliciteerd
groetjes ellen

Daphne zei

Wat een ontzettend leuk en lief persoonlijk kado maakte jij!!
Klinkt als een mooie dag, maar dat mag ook wel, 65 jaar, zo zeg!!

Crealice zei

wat een mijlpaal. Prachtig. Je beertjespaar is superleuk.