vrijdag 11 september 2020

Ottertje

 Een tijd geleden schreef ik eens tussen de regels door dat ik een gehaakte creatie af had, maar pas zou laten zien als ik het cadeau had gegeven. Wel, dat is nu gebeurd, dus nu kan ik het laten zien 😊

Ik haakte een ottertje uit het tijdschrift "Simply haken", nr. 2/2016, ik maakte er een kaartje bij en verraste mijn nichtje ermee. Mijn nichtje studeert in Nijmegen en schijnt dol op ottertjes te zijn (volgens mijn schoonzus en broer).


Wat is hij lief hè?

De kaart erbij maakte ik met de gave dierenstempels van Craft Sensations (Action)



Op de foto die mijn nichtje maakte kun je goed zien dat het ottertje niet heel groot is.



Hij kijkt erg tevreden, kennelijk is hij over de verzending in een brievenbusdoosje heen gekomen (hij zat aardig geplet opgesloten)

Fijn weekend!

16 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ik las daarnet eerst toch even 'ettertje' i.p.v. ottertje... Oh, wat een verschil. Ik moet de leesbril maar op gaan zetten.
Ottertje is zeker geen ettertje. Wat een leuk klein beestje, zal best een gepriegel geweest zijn met haken, maar dat is jou wel toevertrouwd. En de kaart erbij is ook weer zo leuk!

GerJanne zei

Ha Angelique,
wat een lief leuk ottertje! Hij is enig. Knap. En de kaart erbij is superleuk! Ik kreeg vandaag als verrassing de stempels over de post.. En eerlijk gezegd was ik ook geen grote fan van de kapper. Tot er eentje adviseerde laagjes te nemen omdat dan de krul in mijn haar meer tot zijn recht kwam. Ik laat binnenkort even foto's zien.. Nu ga ik zeker niet elke 8 weken, maar wel vaker dan vroeger. Jij hebt zeker makkelijk haar, dat je zo weinig hoeft!
EN nog steeds die robot....zucht...

Mirjam zei

Wat is ie geweldig geworden! Super leuk!!

Iris zei

Ik ben er zo blij mee!! Nogmaals dankjewel ❤

zeeuwsmeisje zei

Wat een gaaf cadeautje heb je gemaakt. het ottertje is een schatje om te zien en de kaart lekker stoer. Goede combi.
liefs lisette

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtig cadeau Angelique!
Zo mooi schattig ottertje en dan het gaaf kaartje erbij top.
Groetjes Doris

Ellen zei

Superleuk hoor dit schattige ottertje...knap want ik doe het je niet na. Ook je kaart is gaaf met het wildlife effect...super!
Fijn weekend en groetjes Ellen

De Breimeisjes zei

Wat een schatje! Echt leuk, om dat in je brievenbus te vinden!

Creaellenknutselsite zei

wat een schattig ottertje en je kaart is ook mooi geworden wat een leuke stempels zijn dat
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een leuke otter. Echt te schattig gewoon. Daar is je nichtje vast blij mee. Mooie kaart er ook bij.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een dotje dat lieve ottertje, hij ziet er heel relaxed uit inderdaad. Je hebt ook een gave kaart gemaakt om mee te sturen. Echt een leuke verrassing voor je nichtje.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Ach, wat lief weer.
Die stempels zou ik ook zo graag kopen, maar ik heb ze nog steeds niet kunnen vinden bij "mijn Action"

blauwruitje zei

Het mag dan simply haken heten, ik vind het een echte otter hoor! heel schattig

Corina zei

wat een super leuk ottertje!

ineke zei

wat een schattig knuffeltje is ottertje geworden ! wie zou daar niet van houden ??

Crealice zei

cute!