dinsdag 1 september 2020

91 (1)

 Ik vertelde al dat we meerdere verjaardagen hebben gevierd, deze waren van mijn schoonouders. Donderdag werd mijn schoonmoeder 91 jaar! Mijn schoonmoeder houdt erg van beren en dus had ik een mooi excuus om de snijmal COL1409 (pandabeer) van Marianne Design aan te schaffen 😇

Ik maakte er een feestelijke boxkaart mee.


De bruine beer is met een cadeautje gekomen, de ijsbeer (het lijf knipte ik zelf, geen stansmal) bracht een plantje mee en de panda (die eigenlijk geen beer genoemd mag worden) is al aan een taartje begonnen, of zal hij die juist voor de jarige gemaakt hebben? De jarige vond de kaart prachtig 🙂

Deze kaart wil ik graag laten meedoen met de challenge van Knutsels en Kadootjes, waar ze cijfers willen zien. Ik hoop dat ik het goed doe, doe daar voor het eerst mee.

15 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een leuke kaart voor je schoonmoeder. Leuk met die verschillende beren. Verder is de kaart ook heel feestelijk.
Vergeet je hem niet te linken bij Knutsels en Kadootjes? Ik zag hem er nog niet bij staan.
Groetjes van Henriët

De Breimeisjes zei

Heel leuk, zoveel om te ontdekken! Gefeliciteerd met je jarige schone moeder!

Céline zei

Mooi gemaakt.

Elizabeth zei

Wat een leuke kaart! En 91... dat is een hele leeftijd zeg...

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een gave kaart voor een 91-jarig, dat geloof ik dat deze heel goed ontvangen is. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Daphne zei

Dat is leuk zeg, zo'n box vol visite😁.
Heb je echt over nagedacht.
De "aankleding" van de box vind ik ook zo leuk, héél feestelijk.
En haar leeftijd valt mooi op zo😉.

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend leuke kaart. Altijd fijn, een reden om een nieuwe mal te bestellen he ;-) Heb zelf gisteren nog wat nieuws besteld hihi. Super schattig al die beren op een rij. Heel erg mooi.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Doris knippenenplakken zei

Gefeliciteerd met je schoonmoeder!
Wat een leuke kaart heb je gemaakt, ze zijn schattig je troetelbeertjes in deze leuke box.
Groetjes Doris

Ria, zei

Wat maak je toch prachtige kaarten, Angélique. Veel werk, maar een topresultaat. Nog gefeliciteerd met je schoonmoeder!

GerJanne zei

Nou dat kan ik me helemaal voorstellen dat je schoonmoeder er verguld mee was. Hij is ontzettend leuk en door de diepte erin geeft echt iets extra's. Dank je wel voor het meedoen bij K&K!

Ellen zei

Superleuk deze boxkaart...zo gezellig met de beren...ik snap dat hij leuk ontvangen is door je schoonmoeder...gefeliciteerd nog met haar verjaardag en 91 geworden, mijn moeder heeft die leeftijd ook gehaald.
Succes hoor met je draaikaart hihi.
Groetjes Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke feestelijke kaart Angélique. Dat feestje ziet er beregezellig uit hihi.
Lieve groetjes Miranda

ineke zei

oww je schoonmoeder ook al 91 !!!
en ze zijn nog samen !
nog gefeliciteerd en een heel leuke berenkaart

zeeuwsmeisje zei

Dit vind ik echt een schitterend lief stel zo samen. Een echt kunstwerk die zal het best goed gaan doen in de challenge.
gr lisette

Colien zei

Wat een mooie, feestelijke kaart voor je schoonmoeder!
Bedankt voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien