maandag 21 september 2020

Herfstkaart

 Ik had zin om weer eens aan een challenge mee te doen en dus ging ik op zoek. Ik kwam uit bij  Carlin's Kaartenparadijs, daar willen ze een dier en bladeren op je creatie zien en bij Girlz Creative Crafts gaan ze voor herfst. Dat is makkelijk te combineren. Ik zocht op mijn kalender voor wie ik een herfstkaart kon maken en koos voor een meneer die in oktober jarig is. Dat vind ik makkelijker dan een kaart zonder doel te maken.



Ik vind hem zelf leuk geworden, hopelijk de ontvanger ook, maar daar maak ik mij niet zoveel zorgen over. Deze meneer heeft al meerdere kaarten van mij langer dan een jaar op de kast laten staan omdat hij ze zo mooi vond, lief hè.

15 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Dat snap ik best: wat een mooie kaart!

Ria, zei

Het is weer een plaatje! En wat leuk dat je van deze mijnheer zoveel waardering krijgt.

karin zei

Een prachtige herfstkaart Angelique. Altijd leuk om te horen dat je kaartjes gewaardeerd worden door de ontvanger.
Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin DT

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een mooie warme herfstkaart gemaakt Angélique. Leuk model en dat grappige eekhoorntje is zo leuk. Die gaat vast ook weer een ereplaatsje bij die mijnheer krijgen.
Lieve groetjes Miranda

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt. Een mooie herfstkaart.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

carla zei

Een heel mooi herfstkaartje met leuke diertjes en prachtige achtergrond.
Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

Nicolette zei

Een hele leuk kaart. Schattig met die eekhoorntjes er op.
Bednakt voor het meedoen bij Girlz Creative Crafts.
Groetjes Nicolette DT

GerJanne zei

Hoi Angelique,
wat een supermooie kaart in deze herfstkleuren. En wat leuk dat die meneer zo geniet van je kaarten.
Voor hem en zeker voor jou!

Aankleedpopje zei

Schattig! Hopelijk val je er ook nog mee in de prijzen.

Daphne zei

Prachtig.
De herfst leent zich zo goed voor het maken van kaartjes!
Dat is een dankbare meneer om een zelfgemaakte kaart heen te sturen, als hij ze soms meer dan een jaar bewaard, hoe leuk is dat!!!

Elizabeth zei

Fijn dat je al die dingen kon combineren in één kaart, en ik vind hem zò leuk geworden. Vrolijke herfstkleuren en leuke details... Het achtergrond papier is ook zo passend bij het geheel. Natuurlijk is die meneer blij met zo'n top kaart!

Doris knippenenplakken zei

Prachtige herfstkaart Angelique!
Wat een schattige diertjes, groetjes Doris

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje in de frisse herfstkleurtjes en het leuke dp papier de eekhoorntje doen het goed
groetjes ellen

jolanda creatief bijtje zei

mooi kaartje
leuk dat je mee doet aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
dt girlz creative crafts

Crealice zei

hartstikke leuke kaart. Mooi ook de achtergrond met de herfstblaadjes.