maandag 2 november 2020

En nu ben ik zelf jarig 😊

 Vandaag ben ik zelf jarig, maar ik heb natuurlijk voor mijzelf geen kaart gemaakt, haha!

Maar ik maakte wel een kaart voor Axel. En nu trek jij als lezer waarschijnlijk een wenkbrauw op en vraagt je af wie Axel is.

Axel is een gehaakte eekhoorn, waar ik het patroon van heb ontworpen, zeg maar de geestesmoeder ben. Whaha, dat klinkt wel grappig!

Axel is vorige week op de wereld gekomen bij Akkelien, van het blog "de Breimeisjes". Nu "ken" ik Akkelien al heel wat jaartjes van blogland en ik vond het leuk om een kaartje te sturen, mede omdat Akkelien met haar blogberichten over Axel steeds weer linkte naar mijn blog, dank je wel daarvoor Akkelien!


Deze kaart laat ik graag meedoen bij de challenge van de Egel, thema paddestoel.

De paddestoelen heb ik met kleurpotlood ingekleurd en daarna bewerkt met reukloze terpentine.

Ik maakte ook zelf de envelop erbij, met voor- en achterop een eekhoorntje.

Zo. En nu zijn de feestelijkheden even op, maar er komen vast nog genoeg gelegenheden om te bloggen. 

25 opmerkingen:

blauwruitje zei

Van harte gefeliciteerd! En wat een leuke kaart heb je van/met/voor Axel gemaakt. Ik heb het eindresultaat nog niet bekeken op het blog van de breimeisjes maar ik ga zo even kijken. Fijne dag vandaag ondanks al het coronagedoe.
Groetjes Sandra

Sarah zei

Hoera! Gefeliciteerd!
Knap dat je de geestesmoeder bent, om fier op te zijn!
Je egelkaart is mooi! Geniet van je dag. X

Sarah zei

Ik bedoel eekhoornkaart. ( Komt door de challenge ' de egel ' ) hihi

Unknown zei

GEFELICITEERD!!!!!
Jij staat niet op mijn blogkalender, dus ik heb je geen kaart gestuurd.
Jammer, want echte post is zoveel leuker.
Wat ik mij nu ook bedenk......ik won ooit bij jou het patroon én garen om deze lieve eekhoorn ook te maken. Ik schaam mij nu, want ik lees hier dit bericht en denk.......hoezo heb ik toen niet meteen de eekhoorn gemaakt?
Ik ben nu aan het werk, maar ga vanmiddag meteen op zoek naar alle benodigdheden.
Hele fijne dag, eet een lekker stukje taart (als je daar tenminste nog zin in hebt na al die feestelijkheden, met ongetwijfeld vaak taart, haha) en een mooi, gezond nieuwjaar.

Unknown zei

Reactie hierboven is van mij, Daphne Coers

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor Axel. Echt te schattig.
Fijne (verjaar)dag.

Lieve groetjes,
Emily

De Breimeisjes zei

Gefeliciteerd! Ik zag het vanmorgen al op Facebook :-)
Ja, wat een ontzettend leuke kaart kreeg Axel! Binnenkort laat Axel 'm ook zien, volgende week of zo.
Groetjes,
Akkelien

Ellen zei

Van harte gefeliciteerd 🥳 met je verjaardag en een leuke dag gewenst!
Je kaart is een beauty hoor...leuk gedaan!
Groetjes Ellen

karin zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en wat heb je een schattig kaartje gemaakt.
Groetjes,
Karin

Remco zei

Gefeliciteerd, Gelukkig Heb ik wel een kaart voor jou gemaakt hahahahaha

Drora's minimundo zei

Happy Birthday! I love the card.
Hugs
Drora

Elizabeth zei

Hartelijk gefeliciteerd, Angélique! En natuurlijk ken ik Axel... ik heb hem daarnet maar weer eens tevoorschijn gehaald. En geloof het of niet; toen hij deze kaart zag hoorde ik een zacht gegrinnik! Chapeau...

Crealice zei

Heel hartelijk gefeliciteerd!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Angélique en hopelijk heb je een fijne dag gehad. De kaart voor Axel is heel leuk geworden. Lief die eekhoorn met moie paddestoelen.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Nelleke zei

Nou Axel heeft het naar zijn zin op de kaart, leuk geworden zeg. Ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dank je wel voor jou bijdrage aan de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

Henriët zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Wat een leuke kaart maakte je voor Axel. Ik heb even bij de breimeisjes gekeken. Axel is echt een schatje.
Groetjes van Henriët

Franciens Haakwerk zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en een gezellige dag op afstand gewenst. Groet Francien

Doris knippenenplakken zei

Wat geweldig van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Wat een leuke kaart voor Axel en hier ook gefeliciteerd als geestesmoeder.
Groetjes Doris

zeeuwsmeisje zei

Van harte gefelicteerd Angelique. Een dag te laat maar alsnog van harte.
gr lisette

GerJanne zei

Jeetje, dat wist ik natuurlijk niet. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Raar om nu jarig te zijn, he? Ik hoop dat je toch een beetje jariggevoel had. je kaart met de leuke eekhoorn is enig!

dalton zei

Hoi zus, ik ben live op je verjaardag geweest. Dat compenseerde voor het kaartje dat ik niet gestuurd heb 😁.
En ik kom nog een keer omdat de post wat onverwachte vertraging had opgelopen.
Superschattige kaart!

Unknown zei


dag ik zie op een foto dat je een bernina funlock 006d gebruikt. Ik heb net een oude van iemand gekregen, krijg hem niet goed aan de praat. Heb je tips? Dank en groet, Inge

Angélique zei

Beste Inge, ik heb geen idee wat voor lockmachine ik precies heb, ik heb hem van mijn moeder, maar kan er tot nu toe nog niet mee overweg, werk liever alleen met de naaimachine. Ik kan je dus niet verder helpen, sorry.

Tinneshobbyworld zei

Oeps! Nog een late maar zeer gemeende proficiat met je verjaardag! Prachtige kaart voor Axel!

Fijne zondag, liefs Tinne

Hobbyrita zei

Axel was maar wat blij met zijn kaart!! Maar wat wil je? Een op maat gemaakte eekhoornkaart, ongelooflijk!