zondag 15 november 2020

Verjaardagskaart

 Een kennis van mij werd 70, het was lastig om een passend kaartje voor hem te maken. Ik vond uiteindelijk mijn inspiratie op Pinterest en ik ben best tevreden met het resultaat.


Ik ben lekker een weekje vrij, even een tandje terugschakelen. Misschien maak ik nog wat kaartjes, haak ik verder aan de deken of...? Ik zie wel, net waar ik zin in heb en hoe het uitkomt.

Geniet allemaal van de ontstuimige zondag, ik denk dat bijna al mijn volgers daar geen problemen mee hebben.

18 opmerkingen:

Franciens Haakwerk zei

Leuke kaart! En nee, wij hebben zeker geen probleem met deze zondag, kaarsjes aan, beetje fröbelen etc. Groeten Francien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart heb je met stempels en inkt gemaakt Angélique. Heerlijk dat je een vrije week in het vooruitzicht hebt. Ik heb deze dag doorgebracht met lezen en knutselen...de ideale zondag. Geniet van je week :)
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Wat een mooie opvallende kleuren heb je gebruikt.
Dit is nou echt een verjaardag kaart waar je meteen blij van wordt als je de envelop open maakt.
En weekje vrij, wat fijn!!!! Niet teveel plannen maken, gewoon doen zoals het komt. Veel plezier.

Henriët zei

Prachtige kaart in hele mooie kleuren. Daar is de jarige vast blij mee.
Heerlijk zo'n weekje vakantie in het vooruitzicht. Je gaat je past en zeker wel vermaken!
Groetjes van Henriët

Frederika zei

Heerlijk, genieten van de dag die komt.
Je hebt een mooie kaart gemaakt.

Ela zei

Mooi hoor, lijkt me zeer geslaagd! Je vorige doorkijk kaartje is ook erg geinig. Fijne vrije week, heerlijk tijd voor jezelf, doen waar je zin in hebt. Groetjes Ela

Tinneshobbyworld zei

Super mooi gedaan! Prachtige kleurkeuze. Was een zondag om te freubelen :-)
Lieve groetjes, Tinne

casa crea d' emilia zei

Super mooi gedaan Angelique, echt weer heel mooi. vooral die kleuren zijn zo mooi samen. Lekker een weekje vrij. Heerlijk. Ik heb nu weekend haha.
Geniet van je vrije weekje.

Lieve groetjes,
Emily

De Breimeisjes zei

Mooi gemaakt, prachtige kaart!
En geniet van je weekje vrij!

Crealice zei

superleuk kaartje!

Doris knippenenplakken zei

Super mooie kaart, mooi van kleuren en stempels top Angelique.
Groetjes Doris

Ron Homan zei

Komen er net achter dat jij ook jarig bent geweest, alsnog van Harte, diegene waarvoor dit kaartje is, is alleen niet 70 geworden maar 71

Marga zei

Wat heerlijk voor je, een hele week vrij! Geniet er maar van.
Je kaart is, zoals altijd, heel mooi en de kleuren zijn geweldig alsook de stempels.
In één woord, alles past gewoon mooi!

Groetjes, Marga

Elizabeth zei

Ja, soms is het lastig om iets te vinden dat ècht bij iemand past. Maar dit mooie kaartje past eigenlijk altijd!
Wat een prachtige achtergrond zeg.., werk je hier met inkt en stempels?

Fijne vakantieweek!

Angélique zei

Dank je. Ja, ik gebruikte Memento inkt en silhouet stempels. Een strook vormen door de rest van de kaart af te plakken met schilderstape en dan met blenders de inkt aan brengen. Tape verwijderen en lekker stempelen 😊

bookfolding zei

Zo mooi. Ik vind het knap werk en doe ik niet na.

Ellen zei

Test

Ellen zei

Prachtige kaart hoor...top!
Geniet van je vrije dagen!
Groetjes Ellen