zaterdag 28 november 2020

Gefeliciteerd GerJanne!

 Afgelopen donderdag was GerJanne jarig en ze wilde graag post, veel post. Nou, dat heeft ze geweten, veel kaartenmakende bloggers hebben haar een kaart gestuurd, ik wilde haar graag ook feliciteren met een zelfgemaakte kaart. 

Op mijn kaart met tomtes had GerJanne enthousiast gereageerd op het model kaart, dus gebruikte ik het model ook voor haar kaart, zodat ze goed kan afkijken, mocht ze hem ook willen maken. Haar blog is in herfstkleuren, die gebruikte ik ook en ik had er een keer gelezen dat ze dol op paddestoelen is, die mochten niet ontbreken. 


Op de envelop stempelde ik een tomte met een cadeautje voor de gezelligheid.



Ik vind het dubbelzijdige designpapier dat ik voor de basiskaart gebruikte zo mooi, het komt uit een herfstblok van Craft Sensations (Action).


Als laatste nog een inkijkje vanaf de zijkant.



13 opmerkingen:

Daphne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Daphne zei

Als ik morgen ga knutselen ga ik eens kijken of ik dit model ook kan maken.
Wat ontzettend leuk zeg.
Bijpassende envelop helemaal👌.
Fijn weekend.

Elizabeth zei

Wat een gezellige kaart, die kan toch alleen maar heel erg in de smaak vallen bij Gerjanne!

zeeuwsmeisje zei

Wat een plaatje weer die zal zeker goed in de smaak vallen.
gr lisette

De Breimeisjes zei

Ontzettend leuk, heel mooi gemaakt! Ze is er vast en zeker blij mee!

casa crea d' emilia zei

Wat een ontzettend mooie kaart. Zo ontzettend leuk. Kaarten maken is zo leuk. Je kunt er mensen zo blij mee maken.
Fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily

Henriët zei

Wat een leuke kaart voor GerJanne. Mooi modelletje!
Groetjes van Henriët

Doris knippenenplakken zei

Schitterende kaart voor de jarige, leuk model.
Groetjes Doris

Aankleedpopje zei

Wat maak je toch een hoop werk van al je kaarten. Verwennerij voor de ontvangers.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de kabouters en de leuke details leuk zo'n inkijkje
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een prachtige kaart met bijpassende envelop voor GerJanne gemaakt vind ik. Gaaf model kaart Angélique, net een klein toneeldecor. Dat is zeker mooi papier, leuk die warme kleuren.
Lieve groetjes Miranda

Sandra zei

Fan-tas-tische kaart!😍

Corina zei

Wat een leuke!