maandag 23 november 2020

Nieuw thuis

 In mijn kennissenkring gaat iemand verhuizen. Ik wilde diegene veel geluk met de nieuw woning wensen en dus maakte ik een kaartje.


Voor de achtergrond stempelde ik sleutels op lichtblauw papier. Het vrachtwagentje kreeg ik met mijn verjaardag, die kwam nu goed van pas. "Veel geluk" en de sleutel stanste ik uit glitterkarton, dat is niet zo goed te zien op de foto en verder spreekt alles denk ik voor zich.


Ik ben inmiddels op ongeveer 1\3 deel van de deken, afgelopen week heb ik er de nodige uurtjes aan gewerkt. Mijn vrije week zit er weer op, de komende tijd zal het tempo weer wat omlaag gaan, maar af komt het wel, daar ben ik niet bang voor. Het wordt te mooi om zomaar te laten liggen. Zijn jullie al nieuwsgierig?


Ik heb nog een leuke foto te laten zien, weer gemaakt door Remco.

Tijdens onze wandeling in Bergen kwamen we nog een beer in een boom tegen, heel bijzonder in de Noord-Hollandse duinen.


Geinig hè?

11 opmerkingen:

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een leuke kaart. Ik moet er ook nog 1 maken voor een vriendin die net de sleutels heeft gekregen van haar eerste huis. Leuk bedacht zo met de pick up. Ik ben heel erg benieuwd naar je deken, ja dekens kosten ook gewoon ontzettend veel tijd. Werk ze weer :-).

Lieve groetjes,
Emily

Crealice zei

Leuk kaartje! Leuk die beer in de boom. Ik ben ook jaren geleden aan een deken begonnen maar hij is ergens "blijven steken".

Franciens Haakwerk zei

leuke foto, je ziet soms gezichten, dieren etc. in die bomen. Echt geinig!

marmarel zei

Leuke kaart heb je gemaakt. Het lijkt mij zo leuk om weer eens zelfgemaakte kaartjes te versturen. Tot nu toe komt het er niet van. Deken? Ik ben benieuwd, heb niet alles gelezen in de afgelopen tijd. Wat kun je zo bijzondere dingen tegenkomen in de natuur he. Dat is met wolken ook zo.
Groetjes, Marijke

De Breimeisjes zei

Leuke kaart weer, met al die sleutels en zo'n geweldige verhuisauto!
Ja, mooie foto ook!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat een gave kaart voor een verhuis Angélique, leuk die dozen met tekst achterin. Ik ben benieuwd naar je deken, ik ben al járen bezig met een Granny Square sprei, ik heb teveel hobbies geloof ik. Oh ja ik zie er echt een beer in, grappig.
Lieve groetjes Miranda

Elizabeth zei

Gaaf die beer! Ik kijk altijd teveel naar beneden om zoiets te zien...
Ik vind dat je een heel leuk kaartje hebt gemaakt. Dat autootje is om te zoenen, zo leuk!

Henriët zei

Wat een leuke verhuiskaart met de vrachtwagen. Bij mij komt er morgen ook een verhuiskaart op het blog maar dan heel anders.
Ik ben benieuwd naar je gehaakte deken. Ik haakte vorige week een colsjaal en ben nu bezig met een sjaal met kantmotief. Naald 8 schiet lekker op.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Heel leuke verhuiskaart is het. Toevallig heb ik er vandaag ook eentje gemaakt. EN wat een leuke foto. Miranda had pas een aapje in een boom en nu kom jij met een beer...hihihi...

Doris knippenenplakken zei

Super leuke verhuiskaart Angelique!
Wat een prachtige boom, ben dol op bomen al van kinds af dan droomde ik dat er daar kabouters.:)
Groetjes Doris

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaart met de verhuisvrachtauto erop
wat een mooie boom
groetjes ellen