woensdag 23 december 2020

Cadeaupas-doosje

Ik maakte voor een cadeaupas een mooi cadeaudoosje.
Ik gebruikte het mooie papier van Craft Sensations en het scoringboard van de Action.
Zelf bedacht ik het doosje, deksel en de ophoging in het doosje en toen liep ik vast. Ik wilde de kaart schuin in het doosje hebben en kon het maar niet bedenken. Gelukkig zag Remco het wel, de oplossing was heel logisch eigenlijk, maar ik kwam er zelf niet op. Zo vul je elkaar mooi aan.

Helaas maakte ik een ril-fout, dat zie je op de foto duidelijker dan in het echt. ik vond de combinatie van deze designpapieren (zo jammer dat je de mooie goudkleurige sterretjes op het deksel niet goed ziet) echter zo mooi dat ik het niet opnieuw gedaan heb.


Best chique toch?

Ik denk dat ik geen nieuw blogbericht plaats voor Kerst, dus maak ik van de gelegenheid gebruik om jullie allemaal heel fijne feestdagen te wensen; maak het gezellig, maar wees ook voorzichtig, blijf gezond.

15 opmerkingen:

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een mooi doosje. Echt heel gaaf. Achja, een foutje moet kunnen toch ;-). Jij ook fijne feestdagen gewenst.

Lieve groetjes,
Emily

Franciens Haakwerk zei

Wat een mooi doosje, ik ben gek op doosjes etc. En soms komt iets op de foto minder over dan in het echt, dat is jammer. Jij ook hele fijne feestdagen. Geniet ervan. Groeten Francien

Crealice zei

mooi doosje. Hele fijne feestdagen toegewenst.

De Breimeisjes zei

O, wat een mooi doosje! Ik ben nog steeds niet bezig geweest met dat board... Komt vast nog wel een keer!
Hele fijne feestdagen gewenst! Maak er wat moois van!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het doosje is prachtig geworden Angélique en wat fijn dat je samen met Remco achter de oplossing kwam. Heerlijk als mensen meedenken en zo is een cadeau-pas extra leuk om te geven/ontvangen.
Ik wil je ook héél hartelijk bedanken voor je práchtige kerstkaart die hier nu op de vensterbank staat te pronken. Zo leuk dat zelfs Ziva in het tafereeltje zit. Wat een werk zo'n "kijkdoosje" maar ik ben er súper blij mee.
Hele fijne feestdagen en een goed en vooral gezond 2021 gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Ria zei

Superleuk cadeautje geworden hoor. Twee weten meer dan één, dat zie je maar weer. Jullie ook fijne dagen!

Henriët zei

Zo'n doosje geeft toch veel leuker dan het mapje waarin je zo'n cadeaukaart koopt. Erg leuk gemaakt.
Fijne feestdagen!
Groetjes van Henriët

Elizabeth zei

Wat een enig doosje! Veel leuker geven dan in een envelopje, hoe mooi je die ook kunt maken...
Goed idee van Remco!

GerJanneke zei

Ik vind het knap van jullie samen om zo'n doosje te ontwerpen. Hier zou dat precies zo gaan! Ik heb het in mijn hoofd en Peter wet hoe het dan in elkaar moet (vroeger zelfs met naaien en patronen!)
Heel fijne dagen, geniet ervan en tot gauw!

Aankleedpopje zei

Mooi gemaakt Angélique.
Ik wens jou ook fijne feestdagen met iedereen die je lief is, dichtbij of verder weg.

Doris knippenenplakken zei

Heel mooie creatie Angelique!
Voor jou ook fijne feestdagen!
Groetjes Doris

Drora's minimundo zei

Merry Christmas to you and yours!
Hugs, Drora

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi versierde doos voor de cadeaubon leuk papier heb je ervoor gebruikt
nog een fijne 2e kerstdag
groetjes ellen

juffrouw Ooievaar zei

Knap hoor, zo'n doosje maken, dat is nog niet zo eenvoudig en fijn dat Remco je kon helpen.
Ik heb je via FB gevolgd en wat maak je mooie kaarten, leuk om te volgen :)
Nog een fijne 2e kerstdag en we zien elkaar weer in 2021
Groetjes Anita

blauwruitje zei

Wat een leuk doosje! Moet ik ook onthouden. Maarre... scoringsboard van de Action? Wat is dat?