donderdag 3 december 2020

Nieuwe baan

 De vriendin van mijn oudste zoon heeft een nieuwe baan en we zijn heel trots op haar, dat verdient natuurlijk een kaart.

Ze houdt van zwart en goud, dus ja, het werd een lekkere shiny creatie.



Gouden glittersterren op sterren van zwart spiegelkarton en gouden folie stippen op het designpapier.
Het woord "gefeliciteerd" heb ik voor het eerst met embossingpoeder en de heattool gemaakt, ik denk dat ik nog wat moet oefenen of misschien was het karton te dik, maar ik ben niet heel erg tevreden over de versmelting. Met de kaart als geheel wel, het past echt bij haar.


9 opmerkingen:

GerJanneke zei

Niks mis mee! Ik vind hem sjiek. Prachtige kleuren bij elkaar en met dat goud ook nog feestelijk!

Elizabeth zei

Ik dacht even dat jìj een nieuwe baan had...
Wat een mooie kaart! Zelf ben je altijd veel kritischer omdat je er met je neus bovenop zit.

Henriët zei

Mooie kaart! Altijd leuk om een kaart passend bij de ontvanger te maken.
Groetjes van Henriët

De Breimeisjes zei

Heel mooi! En wat fijn, dat ze een nieuwe baan heeft!

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooie glitter kaart Angelique!
Fijn dat ze een nieuwe baan heeft , groetjes Doris

casa crea d' emilia zei

Hey angelique,
Wat een mooie kaart. Echt heel mooi glitter. Dat embossen is even uitproberen. Ik ben er zelf ook af en toe mee bezig. Moet zeggen dat het een heel leuk effect geeft.
Fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily

zeeuwsmeisje zei

Wat maak je toch mooie kaarten zo op de persoon afgestemd.
gr lisette

Crealice zei

heel mooi. Ziet er prima uit.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie chique kaart heb je gemaakt Angélique en het is handwerk dus een beetje onregelmatigheid mag toch wel? Ik vind het goed gelukt hoor maar op onszelf zijn we altijd extra kritisch hè ;)
Lieve groetjes Miranda