woensdag 30 december 2020

Kerstattenties voor cliënten

 Voor mijn cliënten had ik dit jaar eens wat anders bedacht. Ik had op Pinterest een soort fotolijstje van papier gezien, die wilde ik graag uitproberen. Het was leuk om te maken en ik bedacht dat als ik hem wat groter zou maken, ik er een geurzakje ik kon leggen, leek mij wel origineel voor Kerst. Nu bleken de geurzakjes bij bv Intratuin erg prijzig te zijn om voor al mijn cliënten te kopen, maar op het gegeven moment vond ik ze bij de Action.  Na wat rekenen had ik de juiste afmetingen om de lijstjes precies uit de grote vellen papier van Craft Sensations te halen en de zakjes er netjes in te krijgen. De papierblokken zijn 30,5 x 30,5cm en bevatten zulk mooi papier, in dit geval pakte ik de kerstedities.


Aan de voorkant plakte ik een strook papier zodat het geurzakje er niet makkelijk uit zou vallen en aan de achterkant maakte ik een standaard. Verder werd de voorkant nog versierd met kerstfiguurtjes.


Nu had ik er nog 2, die waren anders versierd, jammer genoeg die vergeten te fotograferen.

Wat ook jammer was dat niet alle zakjes even goed te ruiken waren, gelukkig werd het toch goed ontvangen.

Ik wens iedereen een goed uiteinde, maar vooral een heel goed 2021, met veel gezondheid, liefde en respect voor elkaar. En natuurlijk ook veel creativiteit om te delen, zodat veel mensen van elkaar kunnen genieten.

Ik maak meteen van de gelegenheid gebruik om alle lezers van mijn blog te bedanken voor al de zeer gewaardeerde reacties, dankzij die reacties ben ik al bijna 10 jaar aan het bloggen! Net als alle leuke contacten die het gevolg van het bloggen zijn, het voelt zo goed. Hopelijk kan ik jullie in 2021 weer veel creaties laten zien.

12 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Angelique,
wat een ontzettend leuk idee is dit. Zo origineel bedacht. Wel even rekenen maar dan heb je ook wat!
En die blokken van Action zijn zo mooi hiervoor.
Jij ook bedankt voor je gezellige reacties en bezoekjes aan mijn blog..

De Breimeisjes zei

Wat heb je dat weer leuk gemaakt!
Jij bedankt voor al je leuke blogs en inspiratie en al je leuke reacties bij mij!
Alle goeds, gezondheid en geluk voor 2021

Ellen zei

Super gaaf bedacht deze lijstjes...leuk gedaan!
Jij ook bedankt voor je trouwe bezoekjes aan mijn blog en leuke reacties en wens jou en je familie ook een fijne jaarwisseling en een mooi en gezond 2021 toe!
Groetjes Ellen

Franciens Haakwerk zei

Ontzettend leuk idee! Ik ga de lijstjes opzoeken op pinterest, ik wens je een goed uiteinde en een creatief nieuw jaar, maar dat is jou wel toevertrouwd. Groet Francien

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een super leuke kerstattentie heb je gemaakt voor je cliënten. Dat konden ze natuurlijk wel goed waarderen. Ik wens jou een goede jaarwisseling en een gezond, gelukkig en creatief nieuwjaar.

Lieve groetjes,
Emily

Marga zei

Wat een ontzettend leuk idee weer van jou!
Wens jullie ook een gezellige oudejaarsavond en een gezond, liefdevol en creatief 2021 toe.
Liefs, Marga

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat een leuk idee en zo knap gemaakt Angélique. Dat idee ga ik een keertje van je lenen hihi. Hopelijk kunnen we in het nieuwe jaar weer van je creativiteit genieten.
Fijne jaarwisseling en een mooi en vooral gezond 2021 gewenst.
Tot blogs!
Lieve groetjes Miranda

zeeuwsmeisje zei

Wat ontzettend lief van je om dit voor je cliënten te maken. Vooral de ouderen hebben het zo nodig deze dagen. Ze zijn prachtig geworden echte kunstwerkjes. Heel veel goeds in 2021.
gr lisette

Aankleedpopje zei

Jouw cliënten boffen maar met jou. Zo lief dat je zoveel werk maakt van attenties. Ze zijn prachtig geworden.
Ik hoop dat we nog heel lang mogen genieten van jouw gezellige en creatieve blogjes.
Ik wens jou en de mensen om je heen het allerbeste voor 2021.

Doris knippenenplakken zei

Prachtige attentie's heb je gemaakt.
Super lief van je, fijne jaarwisseling.
Groetjes Doris

blauwruitje zei

Wat een leuke lijstjes! Dit zijn toch de leukste cadeautjes om te krijgen.
Al het goeds voor 2021.
Groetjes Sandra

Sandra zei

Wauw...
Een heerlijk, liefdevol en creatief 2021 gewenst!❤️