maandag 28 december 2020

Cadeautje bij het bord

 Ik hoop dat jullie net zo'n fijne Kerst hebben gehad als wij.

Normaal gesproken vieren we Kerst met mijn complete gezin, mijn ouders en mijn  jongste broer zijn complete gezin, dat was nu natuurlijk niet de bedoeling. Maar we hebben er toch wat moois van gemaakt.

Eerste Kerstdag kwamen mijn ouders en hebben we middels het grotere scherm van de televisie (mocht die ook eens aan staan, haha, wij kijken nl nooit tv) video gebeld met mijn broer zijn gezin, waren we toch nog even samen. 

We hebben nog gesjoeld, zo grappig, en daarna lekker getafeld. Voor bij de borden had ik kleine cadeautjes gemaakt met een bonbon erin.

Ze openen als een knijpportemonneetje, heel leuk.

Deze maakte ik met het prachtige papier van Craft Sensations (Action), mijn scoringboard (ook Action) en de handleiding op dit blog.

Tweede Kerstdag zijn we de middag bij Remco's ouders geweest en schoof er met eten een vriend van mijn jongste zoon aan, daar hij anders de hele Kerst alleen zou zijn.

Gelukkig was er dit jaar nog een derde Kerstdag, toen kwam mijn oudste zoon met zijn vriendin. We deden een gezellig spelletje en gingen daarna gourmetten. Ook nu had ik een kleinigheidje bij de borden.


Deze maakte ik nu van papier van Decotime (ook Action), mijn scoringboard en de handleiding van deze site.


We hebben er dus wel wat van weten te maken, nu nagenieten en op naar het nieuwe jaar.

11 opmerkingen:

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuk pakje heb je gemaakt en je poffer Cadeau is ook knap gemaakt. Heel mooi papier.
Alvast fijne feestdagen, lieve groetjes Doris

De Breimeisjes zei

Wat leuk! Ik ga die handleidingen eens bestuderen!
En zo te lezen hadden jullie hele fijne feestdagen, mooi!

zeeuwsmeisje zei

Wat een gezellige kerst hebben jullie gehad zo te lezen. En een zeer attent cadeautje had je gemaakt mooi en heerlijk wat een super combi is dat. Wij hebben het erg rustig gehad, omdat ik herstellende ben van een operatie.
Alvast een heel fijn nieuw jaar.
liefs lisette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat klinkt dat allemaal gezellig Angélique. Ik vond het ook wel wat hebben deze rustige kerst. Alle persoonlijke aandacht was verdeeld door de verdeelde bezoekjes en daardoor voelde het intenser vond ik. Leuk dat je ook nog attenties bij de borden hebt gemaakt, je brengt me op een ideetje voor volgend jaar ;)
Lieve groetjes Miranda

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wauw, wat een leuke cadeautjes heb je gevouwen. Een cadeautje op zich al. Dankjewel voor het delen van de links, misschien ga ik het ook nog eens proberen. Gelukkig dat je nog een beetje mensen om je heen had, goed verdeeld en toch gezellig. Op naar het einde van het jaar. Alvast een fijne jaarwisseling :-)

Lieve groetjes,
Emily

GerJanne zei

Hoi Angelique, wat een leuke doosjes zijn het!
Ik had ze al eerder gezien, maar wist niet waar ik een voorbeeld kon vinden. Dank je!
Onze kerst was vergelijkbaar met die van jullie, bezoek afgepast en om beurten en ook gesjoeld!
Leuk is dat! De ferrero boxjes zijn ook gaaf!!
En nee, jouw kaart voor Annebeth was er nog niet, maar ik weet dat er nog minstens 3 onderweg zijn... is ze extra lang jarig.

Elizabeth zei

Altijd weer leuk zo'n kleine verwennerij naast je bord aan te treffen!
Het ziet er gezellig uit. Fijn dat jullie toch met elkaar hebben genoten!

blauwruitje zei

Dat was een hele planning :). En zo leuk die cadeautjes naast de borden. Ga ik proberen te onthouden voor een volgende gelegenheid.
Vast fijne jaarwisseling.
Groetjes Sandra

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke pakketjes heb je gemaakt leuk papier heb je gebruikt
lekker he om na te genieten van toch gezellige dagen
groetjes ellen

Ellen zei

Superleuk gedaan deze doosjes...thanks voor de linkjes...top!
Groetjes Ellen

Aankleedpopje zei

Jij weet precies hoe je van niets iets moois kunt maken. Een groot talent!