maandag 5 juli 2021

Jazz-boot

 Gisteren werd mijn jongste zoon 26 (waar blijft de tijd?).
Hij zou met een bescheiden groepje vrienden zijn verjaardag vieren op een boot met hapjes, drankjes en muziek. 
Ik kreeg daardoor een leuk idee voor zijn verjaardagskaart:


Ik vouwde een bootje van inpakpapier dat ik bewaard had en zette daar de jazzmuzikanten in. Dat bootje vouwen nam nog behoorlijk wat tijd in beslag voor ik de juiste maat en een leuke uitvoering had, maar het is gelukt.
Een vlag mocht niet ontbreken, mijn zoon vind vlaggen prachtig, ik liet hem buiten de kaart uitsteken (hij hoefde toch niet in een envelop).
Het papier vond ik net wild water en met een randstans maakte ik nog een extra laagje golfjes, die ik aanzette met typex en verhoogd opplakte.
Papieren balonnen en slinger kunnen geen kwaad voor het milieu, dus die mochten er ook op.

Helaas brak één  van de vrienden enkele dagen voor het feest zijn been en zou hij onmogelijk op de boot kunnen komen, maar ook de weersvoorspellingen gooide roet in het eten. Er werd besloten om het feest thuis te vieren, ook heel gezellig. Gelukkig had hij toch zijn bootfeestje nog van papier, haha.

16 opmerkingen:

Sarah zei

Geweldig mooie kaart! Tof bedacht!
Jammer dat het feest niet door ging, maar je fantastische kaart maakt al heel wat goed! X

Sarah zei

Het feest ging wel door natuurlijk, maar niet op de boot ⛵. 😉

Martha zei

Wat een leukerd dit kaartje Angelique
Van harte met je zoon hij zal vast blij zijn met zijn kaartje!
Fijne dag liefs Martha

casa crea d' emilia zei

Wat een geweldig idee voor dit kaartje Angelique, echt heel erg leuk. Jammer dat het feest niet door kon gaan zoals ze wilden maar fijn dat het op een andere manier wel door kon gaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje met de jazz muzikanten in het bootje lang lezen dat ik zo'n bootje heb gevouwen zou niet eens weten of ik het nog kan als nog gefeliciteerd met je zoon
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon Angélique. Wat heb je dit weer leuk bedacht en uitgevoerd. Een echte jazzboot, superleuk. Wel jammer dat het uitje in het water viel maar ja het weer kunnen we niet regelen. Hij heeft in elk geval deze mooie creatie als herinnering.
Lieve groetjes Miranda

Elizabeth zei

Echt heel gaaf! Je kon je vooraf wel een voorstelling maken van zijn feestje...
Heel jammer dat het allemaal anders liep!
In elk geval nog van harte gefeliciteerd met je zoon. (Onze jongste wordt volgende week ook 26...)
Je kaart vind ik ontzettend leuk gemaakt!

Trijntje zei

Nog gefeliciteerd met je zoon. Wat heb je een mooie toepasselijke kaart gemaakt. Groeten Trijntje

De Breimeisjes zei

Wat een leuke kaart! Wat sneu, die beenbreuk... En het weer, tja, dat is inderdaad nogal wisselvallig momenteel. O, en gefeliciteerd: 26 jaar moeder!

zeeuwsmeisje zei

Nog van harte gefeliciteerd met je zoon. Wederom weer een erg mooie toepasselijke kaart heb je weer gemaakt.
liefs lisette

juffrouw Ooievaar zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Wat een mooie en originele kaart, echt mooi gedaan.
Groetjes Anita

Trudy zei

Wow wat een super gave kaart voor je zoon! Jammer dat het bootfeestje niet door ging!
Nog van harte gefeliciteerd trouwens! Mijn zoon is ook 26 nog 4 jaar en ze zijn al 30!
Groetjes Trudy

Bianca van Tilburg. zei

Wat een super leuke kaart.
Gezellig dat je meedoet bij onze challenge.
Veel Liefs Bianca.
DT Kaartjes Inspiratie Challenge Blog.

Nicolette zei

Wat leuk gemaakt.
Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
Groetjes Nicolette DT

ineke zei

och wat jammer dat het boottochtje niet doorging !
het is wel een heel leuke kaart geworden !!
en dat gevoel van... waar blijft de tijd ken ik heel goed..
mijn oudste kleindochter is 27 geworden in juni..
vond ik vroeger al dat mijn kinderen me inhaalden qua leeftijd.. zijn het nu ook nog eens mijn keinkinderen hahaha
gisteren was ik immers ook zo oud???

Renate zei

Super leuke kaart, Angélique. Jammer van dat boottochtje
Dank je wel voor je deelname aan KIC
Groetjes Renate DT