vrijdag 2 juli 2021

Sportief geslaagd

 Mijn nichtje (ja, die laatst jarig was en van wilde dieren houdt), is geslaagd voor het CIOS (een sportopleiding).
Supergoed, dat is een feestelijke kaart waard.


De stapel boeken vond ik heel toepasselijk want ze gaat doorstuderen voor ergotherapeut.

Die sportartikelen van MD zijn toch zo leuk! De leeuw en de stapel boeken trouwens ook.
De leeuw heeft zijn afstudeerhoedje en diploma geleend van zijn goede vriend de uil (ook van MD).
De serpentine zijn draadjes van balloncijfers en -letters, reuze handig. De confetti heb ik gemaakt met een zilveren pearlmaker.
De boeken heb ik kleur gegeven met gelpennen, misschien niet de handigste keuze, daar ik het uit heel glad papier had gestanst, gevolg: vlekjes, argh! Gelukkig heb ik e.e.a. weg kunnen werken.

8 opmerkingen:

Margaret zei

Weer een heel persoonlijke kaart met een verhaal. Een kaart om vaak naar te kijken. Dat verdient jouw nichtje met haar geweldige prestatie. Op naar haar volgende studie. Complimenten voor jouw nichtje.

Fijn weekend, Margaret

Ellen zei

Mooie prestatie van je nichtje en daar hoort deze geweldige kaart bij…top!
Ik heb ook net de leeuw gestanst, hij is superleuk!
Groetjes Ellen

Martha zei

Wat een leuke toepasselijke kaart Angelique!
Mooie studie gaat je nicht doen!
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk om de leeuw te combineren met de sportartikelen en boeken
groetjes ellen

zeeuwsmeisje zei

Wat een originele kaart. erg mooi en toepasselijk.
gr lisette

Henriët zei

Super vrolijke kaart voor je nichtje!
Groetjes van Henriët

Doris knippenenplakken zei

Wat een super leuk kaart Angelique!
Fijn weekend, groetjes Doris

GerJanne zei

Hoi Angelique,
het is en heel leuk kaartje en natuurlijk ook toepasselijk! EN ik zie geen vlekjes, die heb je goed weggewerkt!
Ik heb inderdaad wel zwarte inkt bij me, voor afdrukjes en teksten. Maar ik heb geen kleuren bij me. Ik maak een selectie van wat ik meeneem en niet meer dan 1 boodschappenkratje. Daar kan best veel in trouwens. Ik heb al 4 kaarten gemaakt. Je ziet er twee morgen, met een mooi alternatief voor inkt...;-)