maandag 26 juli 2021

Verrassing (8)

 Remco had 2 weken geleden weer een uitdaging voor mij.


Nou, een uitdaging was het! Ik kreeg maar geen inspiratie. 
Ik heb er een papierblokje met naaithema bijgepakt dat ik ooit bij het Kruidvat heb gekocht en dat hielp. 


Ik heb alle stansjes uit de set gebruikt op de breinaalden na, daarvoor heb ik het breiwerkje gebruikt dat afkomstig is uit een set van MD. Het ovaal heb ik verhoogd opgeplakt, de gekleurde stipjes zijn de uitgestanste gaatjes van de knopen.

Ik vind hem eigenlijk wel leuk geworden, ik ken genoeg mensen die ik deze kaart kan sturen, dus dat komt wel goed.

15 opmerkingen:

Ellen zei

Geweldig hoor hoe je deze challenge weer hebt bedacht…superleuk idee van Remco…top!
Groetjes Ellen

Irene zei

Wat verrast hij je toch steeds en dan ook nog een rijmpje er bij 🥰! Dat papier ligt hier ook al jaren en je hebt er zo een leuke kaart mee gemaakt die zeker weten een goed plekje krijgt!
XxIrene

De Breimeisjes zei

Haha, mijn hart ging helemaal huppelen bij het zien van deze uitdaging! Ja, ik ken ook heel veel mensen die dit een geweldige kaart zouden vinden :-D

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje is het geworden zo leuk met al de handwerk spulletjes erop
groetjes ellen

Martha zei

Wat leuk deze uitdaging Angelique!
En dat het op rijm is is ook al geweldig!
Je hebt er een prachtkaart mee gemaakt!
Liefs Martha

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
wat een leuke kaart heb je gemaakt. Ik vind hem echt heel erg goed gelukt. Altijd leuk om te sturen.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Kaartenkraam zei

Die Remco van jou weet je wel uit te dagen, leuk hoor!
Je kaart is zeer geslaagd en zal door een handwerkliefhebber zeker worden gewaardeerd.

groetjes van Ank

Margaret zei

Je hebt de uitdaging weer goed opgepakt. Het kaartje ziet er leuk uit. Daar ga je zeker een creatief persoon blij mee maken.

Fijne dag, Margaret

Trudy zei

Hele leuke creatieve kaart! Wat leuk dat gedichtje bij de opdracht!
Dat papier past trouwens perfect bij al die stansen!
Groetjes Trudy

GerJanne zei

Nou, die is zeker goed gelukt! Hij is leuk met al die stansjes en het bijpassende papier.
Ik had ook even een inspiratiedipje...gek is dat toch..

Trijntje zei

Superleuke kaart heb je gemaakt Angelique.deze mallen zijn erg leuk.fijn dat Remco zo'n leuke verassing voor je had. Groeten Trijntje

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke uitdaging, je kaart is heel goed gelukt veel op te zien, super mooi.
Groetjes Doris

Elizabeth zei

Dit vind ik natuurlijk hele leuke stansjes! En met zulk passend papier erbij kan het niet op...
Wat een geweldige kaart heb je gemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar!

Tinneshobbyworld zei

Prachtig gedaan! Groetjes!

Sarah zei

Super tof! Leuk gedaan. X