zondag 19 september 2021

Miranda is jarig

 Vandaag is Miranda jarig en ik wilde haar graag een verjaardagskaart sturen, daar ik van haar al een paar prachtige kaarten heb mogen ontvangen de afgelopen jaren. Natuurlijk kan ik het niet zo mooi als zij, maar ik heb wel mijn best gedaan.

Ik weet dat Miranda van vintage houdt. Tsja, ik niet zo en ik heb er dan ook niet echt de materialen voor. Toch wilde ik het in dit geval wel proberen.

Ik vond de sketch van GerJanne, waar je nu voor kunt kiezen bij Hobbywinkel de Egel, goed passen bij het thema vintage en extra leuk: Miranda zit ook in het dt van de Egel (haar sketch heb ik al eerder gebruikt), dus ze zal de sketch wel herkennen. Deze kaart laat ik graag meedoen met de challenge als derde inzending.

Uiteindelijk kwam deze kaart onder mijn handen vandaan:


Achter het vierkant zit een label verscholen:


Met op de achterkant:

Niet zo vol als de echte vintage-kaarten, maar ik vond het achtergrondpapier al druk genoeg.

Gefeliciteer Miranda, fijne verjaardag! 

Ik ben de laatste tijd wel een bofferd, want ik won bij Emily de give-away, supergaaf!
Én bij Mijn Hobbyhonk Challenges won ik ook al! Bij deze laatste mag ik ook nog eens gastdesigner zijn voor de volgende challenge.

19 opmerkingen:

GerJanne zei

Wauw Angelique, hij is echt heel gaaf! Wat een mooie uitwerking van de sketch en ontzettend leuk dat je mijn sketch koos. Die gaat Miranda vast wel herkennen. En door het papier heeft deze kaart echt niet meer frutsels nodig hoor.
Dank je voor het meedoen bij de Egel. En good luck... misschien zit je in the winners mood!
Leuk dat je won. Opsteker altijd weer.

Irene zei

Miranda houdt van héél véél en dát maakt het voor ons makkelijk maar jij hebt de moeilijke vintage weg gekozen en het is je nog goed gelukt ook 👍. Leuk dat je zo'n BOFBIPS bent, geniet er van!
XxIrene

Elizabeth zei

Wow, wat een mooie romantische&brocante kaart! Jij kan ook alles hè...
Leuk met die echte knoopjes erop, of zijn dat ook stansjesvormen?

marja kenter zei

Het is een prachtige kaart geworden. Ik vind hem echt heel vintage.
Groetjes en fijne dag.

Martha zei

Prachtige vintage kaart Angelique
Ik vind em supermooi heel leuk met dat verstopte label!
Knap gemaakt!
Liefs Martha

Freubelmina zei

Nou je mag er trots op zijn Angelique want hij is prachtig!
Miranda is verwend met kaarten uit blogland xx

Angélique zei

Dit zijn echte knoopjes. De naald is een stansje, maar de draad is natuurlijk weer echt.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje voor miranda zo helemaal in haar stijl, leuke details heb je gebruikt
groetjes ellen

Henriët zei

Wat maakte je een mooie kaart voor Miranda! En ik vind het echt een vintage kaart geworden. Is ook niet zo mijn ding.
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Wat heb je een prachtige kaart voor Miranda gemaakt. Leuke details op je kaart. Leuk in de vintage stijl. Dit vind ze vast erg mooi. Groeten Trijntje

De Breimeisjes zei

Jouw kaarten zijn altijd plaatjes, zo mooi! Heel goed gelukt weer, deze. En gefeliciteerd met je prijzen!

Trudy zei

Mooie kaart voor de creatieve Miranda! Gefeliciteerd met je prijzen, altijd leuk!
Groetjes Trudy

Daphne zei

Ik vind die sketch ook heel goed passen bij vintage kaarten, grappig hè?!
Het ging je goed af, door de juiste kleuren en de juiste disign papiertjes is het een mooie vintage kaart geworden.
Miranda zal er bij mee zijn.

Daphne zei

Blij.....

Crealientje zei

Mooie creatieve kaart voor Miranda!
Gefeliciteerd met je prijsjes.
Fijne avond,liefs Crealientje.

ineke zei

Prachtig kaartje..ik vind vintagekaarten ook moeilijk om te maken..het is mijn ding niet echt.
Ben meer van de vrolijke kleurrijke kaarten.
Maar soms lukt het me wel..vind het knap hoe sommigen ze zo uit hun mouw lijken te schudden!

casa crea d' emilia zei

Wat een prachtig kaartje. Erg goed gelukt dat vintage maken. Echt heel mooi.
Ik ben benieuwd wat je met de mooie mallen gaat maken :-).
Fijne dag.

Lieve groetjes,
emily

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een prachtige kaart met vintage uitstraling gemaakt Angélique. Ik heb nu een voorproefje want hij is nog niet gearriveerd hihi, ik houd de brievenbus in de gaten :) Leuke details zoals de knoopjes en het garen. Mooi zoals je de sketch van GerJanne gebruikt hebt. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Nelleke zei

Leuk gedaan. Mooi met de pasbuste en knoopjes en schaartje maken het tot een mooi geheel. Dank je wel voor het nogmaals meedoen van onze sketchuitdaging van de Egel. Groet, Nelleke