woensdag 1 september 2021

Champagne!

 Het challengeblog van Mijn Hobbyhonk Challenges bestaat 3 jaar en daarom heeft Angela een challenge bedacht waarbij ze een "3" op je kaart wil zien.

Mijn gedachten gingen meteen naar de champagnefles die ik net gekocht had en naar de muizen die zo leuk blijven. Gelukkig waren ze goed te combineren. 

Ik maakte alvast een kaart voor een stel dat over een tijdje 30 jaar getrouwd is., daar zit toch een "3" in.


Veel feestelijk glimmend goud, de muizen hebben ook hun feestkleding aan met goud. Nu was de fles wat groot en zwaar voor het muizenvrouwtje, dus heeft ze het plantentrapje van Marleen v.d. Most geleend (Marianne Design), ik hoop dat Marleen het niet erg vindt dat de trap gehalveerd is.

De muizen heb ik met 3D-kit opgeplakt. 
De cijfers en letters heb ik uit glitterkarton gestanst. Daarvoor moet je het geheel wel met veel druk een aantal keren door de stansmachine halen, maar het effect is leuk.

Ook de binnenkant heeft dit keer wat aandacht gekregen: een strook van het designpapier met daarop in goud "gefeliciteerd".


Ik ben zelf tevreden met deze kaart, stiekem ben ik wel een beetje blij dat hij niet meteen verstuurd hoeft te worden, dan kan ik er nog eens naar kijken, haha.

20 opmerkingen:

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een leukerd weer zeg. Goed bedacht. Die muisjes vind ik zo leuk. Ze zijn zo gezellig. Goed idee van dat trapje. Geniaal bedacht, die ga ik misschien nog wel eens gebruiken hihi.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Céline zei

Leuk gemaakt! De muisjes zijn erg schattig.

Trudy zei

Haha misschien moet je er voor jezelf ook maar eentje maken! Super leuke kaart en die muizen blijven altijd leuk inderdaad!
Groetjes Trudy

De Breimeisjes zei

Prachtig, wat een mooie kaart! En gelukkig heb je ook altijd je online archief nog, kunnen zelfs wij nog even terug kijken :-)

Trijntje zei

Het is een hele mooie kaart. Met de leuke muizen. Superleuk tafereeltje. Ik laat de kaarten ook altijd even staan. Nog even genieten... Groeten Trijntje

Martha zei

Wat leuk en schattig dit muizenkaartje, Angelique
Zo leuk gemaakt!
Liefs Martha

Daphne zei

Haha, ja dat doe ik ook graag, eerst nog even genieten van de kaart die zojuist onder je handen vandaan is gekomen.
Wat heb je er weer een leuk tafereeltje van gemaakt. Ik vind het héél leuk, de champagne in combinatie met de muisjes, héél feestelijk.

Freubelmina zei

Hoi Angelique, wat gezellig dat je op mijn blogje was en meteen volgster bent geworden.
Ik moest wel even nadenken want mijn kaart van gisteren lijkt toch niet op die van Trijntje….je bedoelde Trudy hihi.
Al die namen ook he ;) ik ben je ook meteen gaan volgen, altijd gezellig actieve bloggertjes.
Een fijne dag en lieve groetjes, Wilma Xx

Freubelmina zei

Ps ik heb even door je blogje gescrold en er staan mooie kaartjes op, deze feestelijke kaart met de feestvierende muisjes is ook erg gaaf!

GerJanne zei

Oh . hij is echt superleuk! Kan me indenken dat je er best zelf nog even van wilt genieten.
Ik vroeg het bij Angela, of het ook meer drieën mogen zijn. Zul je nog wel zien...onze oudste wordt namelijk 33 whahaha

Margaret zei

Superleuke kaart. Goed idee om voor het ontwerp te denken aan de mensen aan wie je de kaart gaat sturen. De 3 staat er glinsterend op. De kaart is echt een klein verhaaltje zo met die grappige muizen, dat trapje en die fles.

Fijne dag, Margaret

Ela zei

Toppertje, deze kaart. Mooi met de gouden hartjes en ook leuk dat je de binnenkant hebt opgeleukt. De champagnefles heb ik ook en al een aantal keren kunnen gebruiken voor verschillende gelegenheden. Grappig hoe je de muis het glas laat inschenken, moet ik ook eens wat mee doen zo! Groetjes Ela

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hij is superleuk deze feestelijke kaart met die leuke muizen. Heel leuk bedacht en heel mooi uitgewerkt met leuke feestelijke details Angélique. Ik snap wel dat je daar zelf nog even van wilt genieten.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Wow...Wat een super leuke kaart, prachtig geheel Angelique.
Groetjes Doris

Henriët zei

Wat een prachtige muizenkaart! Heel erg leuk gedaan.
Groetjes van Henriët

Kaartenkraam zei

Hartstikke leuke kaart en heel mooi uitgevoerd. Goed idee om mevrouw muis op een (gehalveerd)trapje te zetten dat helpt goed bij het inschenken!

groetjes van Ank

Creaellenknutselsite zei

wat issie gaaf geworden met de leuke muizen ik hoop dat ze niet dronken worden van de champagne
groetjes ellen

Elizabeth zei

Je maakte een ontzettend gave kaart, geweldig met die muisjes!

Angela zei

Geweldige kaart Angelique.
Dank je wel voor je deelname bij MHH en veel succes!

blauwruitje zei

Erg goed gelukt hoor.