donderdag 6 januari 2022

De eerste kerstkaart gemaakt in 2022

 Joepie, de eerste is klaar! 
Ik heb de snijmal van de sneeuwpop nieuw, ik vind hem zo leuk, daar moest ik wel een kaart mee maken. Jullie zullen hem/haar vast nog vaker zien.


Zoals je ziet blijft het een gezellige boel bij de brievenbus, de meest uiteenlopende figuren weten hem te vinden.
De basiskaart is zilvergrijs, daarop dp van Craft Sensations, gesnedeln met een mal behorende bij de brievenbus van Avec, gekocht bij de Action. De sneeuwpop is van Marianne Design, net als de tekststempel. Het vogeltje komt uit China en heb ik gekleurd met Twinmarkers, de envelop die hij wil posten is van Joy.

Deze kaart wil ik graag linken bij 2 Sisterson the blog, daar hebben ze een bingokaart als challenge, ik koos voor het rijtje brievenbus, nieuw (sneeuwpop) en wit. Maar ook het rijtje tekst, nieuw, vogel is van toepassing, net als tekst, brievenbus, rond (sneeuwpop), wel 3 rijtjes van de bingo dus!
Bij 52 weeks to Christmas doe ik nu voor het eerst mee, ik verwacht niet dat ik 52 weken mee doe, maar de intentie is er om toch regelmatig een kerstkaart te maken. 

20 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een leuke kerstkaart met je nieuwe sneeuwpop. Die wil ik wel vaker zien hoor.
Volgens mij heb je bijna alle bingo rijtjes in je kaart verwerkt. Goed hoor.
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Schattig kaartje met mooie kleuren en wat een dot van een sneeuwpop!

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Leuk is die sneeuwpop he. Ik heb hem ook net nieuw. Zo leuk. Heel mooi gedaan zo met de brievenbus. Zo mooi geworden zo.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

GerJanne zei

Ach wat een leukerd!! Super hoe je het tafereel in de sneeuw laat staan. Ben benieuwd of het je lukt om regelmatig en kerstkaart te laten zien. Ik vind het reuze handig om het hele jaar door kerstkaarten te maken.

Annemarie en Merit zei

wat een lieverd dit kaartje..inderdaad had miss wel leuk geweest om een tijdje bij de postbus te gaan staan , daar komt van alles langs..de meest uit één lopende dieren en nu ook een sneeuwpop, grappig.
Gezellig dat je er weer bij bent van de week
liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Hetty P. zei

Wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
De sneeuwpop is echt heel erg leuk en je kunt er ook zoveel kanten mee op.
Het vogeltje heeft het ook wel ontzettend naar zijn zin op jouw kaart.
Fijne dag,
Hetty

Creaellenknutselsite zei

wat een supergaaf kaartje met de schattige sneeuwpop en leuke details bij ons is het niet zo gezellig bij de brievenbus
groetjes ellen

Jantine zei

Leuke kaart Angelique, wat een gezelligheid bij die brievenbus.
Fijn dat je er bent bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nicolette zei

Wat een leuke kerstkaart, de brievenbus is erg leuk.
Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersonthbelog.
Groetjes Nicolette DT

Trudy zei

Wat een super leuke sneeuwpop en hij is lekker warm ingepakt!
Succes met je voornemen om regelmatig een kerstkaartje te maken!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou de eerste is al een feit Angélique. Wat heb je er een gezellig tafereeltje van gemaakt. Dat vogeltje is ook een leukerd. Gezellig je te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Wat een leuke kaart....volgens mij is de sneeuuwpop een dame....sneeuwvrouw!
Groetjes Diny

Trijntje zei

Wat een leukerd Angelique. Erg mooi samengesteld. de sneeuwpop is erg mooi. Groeten Trijntje

Martha zei

Heel leuk dit kerstkaartje, Angelique
Mooi dat uitgestansde sneeuwpopje en vogeltje!
Liefs Martha

Suzan zei

Superleuke kerstkaart Angelique!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Marjolein zei

Leuke kaart zeg! Hij is mooi. Groetjes Marjolein

De Breimeisjes zei

Weer leuk! Ook voor iemand die in de winter jarig is of iemand die dol is op wintersport en sneeuw. Maar inderdaad ook heel geschikt als kerstkaart.

Daphne zei

Je hebt gelijk, het is ook een schatje.
Je idee van die brievenbus vind ik zó leuk, ik kocht de stans ook......nooit verder vertellen hoor.
Ja hoor, weer een "verslaafde" erbij, bij 52 WTC, ben benieuwt wat jouw kinderen gaan zeggen als je straks, in de zomer, met 35 graden en kerstkaart zit te maken🤣

Caroline zei

Schattige kaart! En leuk dat je 2 rijtjes kon gebruiken voor je kaartje.
Dank je wel voor het meedoen!
Groetjes Caorline DT 2Sistersontheblog

Elizabeth zei

Haha, je bent er nu wel erg vroeg bij! Maar hij kan natuurlijk ook goed doorgaan voor een gewone winterkaart. Nou ja, gewoon... ik doe het je niet na om zo'n kaart te maken! Wat een leuke details zitten erin.