maandag 31 januari 2022

Doris was jarig

 Vorige week donderdag was Doris jarig. Doris heeft een heel andere stijl dan ik wat kaarten maken betreft, zij maakt haar kaarten veel voller en in een vintage stijl, vaak erg romantisch. Ik ben speciaal voor haar redelijk uit mijn comfortzone gegaan en heb zelfs een pocket met label op de kaart gemaakt. 



Ja, zelfs een romantisch kantje zit er aan het label gebonden. 
De delen die op de foto zwart lijken, zijn in werkelijkheid koperkleurig en passen goed bij het plaatje.
Doris vond hem gelukkig mooi.

Omdat deze kaart voor mijn doen erg "over de top" is, link ik hem bij Mijn Hobbyhonk Challenges, waar Angela graag "Alles of (bijna) niks" wil zien, je kunt er nog meedoen tot 15 februari.

21 opmerkingen:

Diny zei

Wat een leuke kaart heb je voor Doris gemaakt Angelique!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Het plaatje is heel mooi samen met de kleurkeuze een prachtige kaart! Fijne dag.

Freubelmina zei

Een prachtige kaart voor de jarige job Angelique.
Alles zo mooi passend bij elkaar gecombineerd xx

De Hobbykamer van Petra zei

Knap hoor om zo uit je comfortzone te gaan en je creatie is goed gelukt. Ze zal er vast erg blij mee zijn.

Lieve groet

Elizabeth zei

Haha, dit is echt een heel andere stijl... Maar ik vind het gaaf dat je zò weet aan te sluiten bij de smaak van een ander~!

Trijntje zei

Het is een hele mooie kaart voor Doris . Erg leuk gemaakt. De kaart is vast goed on de smaak gevallen. Groeten Trijntje

Daphne zei

Knap hoor om ook eens iets totaal anders dan anders te maken. Iets wat je zend niet gauw bedenkt maar wat nu toch uit je eigen hoofd via je eigen handen op papier is gekomen (haha, snap je het nog?)
Ik vind dit een super mooi kaartje.

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wauw, wat knap om zo uit je comfortzone te gaan. Het is je zeker gelukt want het is een hele mooie kaart geworden. Ze is er vast erg blij mee.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

zeeuwsmeisje zei

heel mooi weer geworden. Je zou niet zeggen dat dit eigenlijk helemaal uit je comfortzone is zo mooi is hij geworden,
gr lisette

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje voor Doris, die vind ze zeker erg mooi, ook helemaal haar stijl
groetjes ellen

Martha zei

Wat een prachtige vintagekaart Angelique!
Heel mooi in deze stijl, goed gelukt!
Liefs Martha

Doris knippenenplakken zei

Ik ben er heel blij mee staat te pronken op mijn kast, een prachtige kaart Angelique!!
Dikke dank je wel🥰, Groetjes Doris x

juffrouw Ooievaar zei

Goed gelukt hoor en wat een schattig plaatje met dat vogeltje :)
Als de ontvanger er blij mee is, dan zit je goed en zo te lezen is hierboven, is dat gelukt.
Groetjes Anita

marja kenter zei

Erg mooi gemaakt, knap hoor om zo uit je comfort zone te gaan.
goetjes en een fijne dag

De Breimeisjes zei

Ook dat lukt je prima, prachtige kaart! En wat een mooie mijlpaal: 60 jaar!

GerJanne zei

Super mooi! Knap dat je zo uit je comfortzone bent gegaan. Je zult binnenkort ook zo'n volle kaart bij mij aantreffen, kwam uit mijn tenen en die ga ik ook linken bij mijn hobbyhonk. Gewoon omdat hij voor mij zo bijoznder is ;-)

Annemarie en Merit zei

Wat ontzettend knap zeg om zo uit je comfortzone te gaan. Je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt!

Liefs, Merit en Annemarie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Knap om zo jezelf uit te dagen maar het je hebt er een plaatje van gemaakt Angélique. Mooi ook dat je de embossing op het kader een kleur hebt gegeven, het ziet er heel sierlijk uit vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Prachtige kaart voor Doris en wat leuk dat je voor haar een kaartje in haar stijl hebt gemaakt!
Schattig plaatje!
Groetjes Trudy

Epie zei

Mooie verjaarskaart voor Doris heb je gemaakt Angelique !
Fijne avondgroetjes Epie

Angela zei

Prachtige verjaardagskaart Angélique! Vind 'm een beetje vintage..... heel mooi!
Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en veel succes!