vrijdag 28 januari 2022

Fladderende vlinders

Bij het zien van de challenge bij de Egel, een slimline met vlinder(s), bedacht ik een kaart die ik uitermate geschikt vind om rond Valentijndag naar mijn ouders te sturen om ze nog eens extra te laten weten dat ik van ze hou.

Als je al in gedachte hebt wat het moet worden gaat het maken vaak wel vlot, het werd een ontspannen knutselavond.



De kleur komt op de bovenste foto het best tot zijn recht, op de onderste foto zie je het best de werking van het spiegelkarton. 
De kleuren  van de harten (lichtroze, fuchsia en oranje) komen terug in het dp.
Ik ben wel tevreden met het resultaat, het is een vrolijk geheel geworden.

En nu maar hopen dat mijn ouders niet opeens op mijn blog gaan kijken, wat ze anders ook niet doen (zal je net zien...), maar de challenge van de Egel duurt nog maar een week, die wacht niet op 14 februari..

18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterend kaartje met mooie kleuren, nu maar hopen dat ze niet kijken., fijne dag.

Annemarie en Merit zei

een prachtige kaart voor je ouders, heel lief.
Liefs Annemarie en Merit

Trijntje zei

Wat een leuke kaarten met de vlinders. Zijn altijd mooi op een kaart. Zeker te hopen dat je ouders niet kijken... Groeten Trijntje

Elizabeth zei

Spiegelkarton... je moet het maar bedenken. Maar het is heel leuk in combinatie met deze vlinders!

Freubelmina zei

Wat een lief idee om je ouders hiermee te verwennen Angelique, het is een prachtige bling bling kaart xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie vlinders
groetjes ellen

De Breimeisjes zei

Mooie kaart, lief bedacht. En succes met de challenge :-)

Martha zei

Heel mooi deze lieve kaart voor je ouders, Angelique
Ze zullen blij verrast zijn!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie vrolijke kaart heb je voor je ouders gemaakt Angélique, leuk met dat spiegelkarton. Die krijgt vast een mooi plaatsje, lief van je.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

!neke zei

Geweldige kaart !!!!!
Groeten Ineke

Trudy zei

Mooie fleurige vlinderkaart voor je ouders! Mijn moeder kijkt wel eens op mijn blog dus daar moet ik altijd rekenng mee houden als ze bijna jarig is!
Groetjes Trudy

Nelleke zei

Een mooie en vrolijke kaart heb je gemaakt. Nee we wachten niet met de uitdaging. Lief van je om dit naar je ouders te sturen. Dank je wel voor het meedoen aan de slime line en vlinders uitdaging van de Egel.
Maar nog meer wil ik je bedanken voor de mooie en toepasselijk kaart die je mij gestuurd hebt. Wat was dat een verrassing ik wist er echt niets van af. Ik kom nu op je blog via de Egel, en ik ben er wel veel vaker geweest. Toch zag ik dat ik geen volger van je ben, nu bij deze dan wel. En ik was blij dat je jouw blogadres erbij zette, ik was ja in de bonen met een andere Angelique.
groetjes, Nelleke

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend gave kaart heb je gemaakt. Super met dat spiegelkarton. Heel erg mooi. Wat lief om die naar je ouders te sturen.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooie vrolijke kaart met de leuke hartjes en dan het spiegelkarton en de mooie vlinders erop.
Fijn weekend, groetjes Doris

Ela zei

En jij hebt een mooi kleurig geheel met de vlinders gemaakt! Mooi en leuk effect met het spiegelkarton. En ontspannen, dat zou het knutselen toch moeten zijn... meestal wel toch😂? Groetjes Ela

De Hobbykamer van Petra zei

Wat leuk dat je je ouders ook een valentijnskaartje stuurt. Dat zullen ze vast erg op prijs stellen. De kaart is ook erg mooi geworden.

Lieve groet

GerJanne zei

Wat een mooi kaart en at lief dat je ze een kaar stuurt met Valentijnsdag. Mijn moeder is dan jarig, dus ik zie ze dan altijd....

GerJanne zei

oh.... en dank je wel voor het meedoen bij de Egelchallenge!