zondag 5 juli 2020

25

Gisteren werd mijn jongste zoon 25 jaar.
Natuurlijk maakte ik een kaart voor hem, in de stijl die hij nu mooi vindt. Donkergroen en bruin zijn  momenteel erg populair, klassieke uitstraling en 17e eeuw als onderwerp.

Eerst maar de voorkant.


De binnenkant:

Van boven gezien:

En de achterkant:

Op de achterkant van het beige gevouwen gedeelte heb ik een persoonlijke wens geschreven. 
Het model heb ik van het blog van Sandra van Kleef en op het blog van Craft Sensations
Het designpapier komt van de Action. De stempels erop trouwens ook grotendeels. De randen van het designpapier heb ik met bruine inkt bewerkt.

17 opmerkingen:

Franciens Haakwerk zei

Gefeliciteerd, 25 jaar, mooi getal. Je hebt een mooie kaart voor hem gemaakt! Groet Francien

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Gefeliciteerd met je jongste zoon. Je maakt weer eens een super mooie kaart. Zo mooi vintage.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Ellen zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon!
Je hebt een hele mooie kaart voor de jarige gemaakt...supermooi!
Groetjes Ellen

anja zei

Van harte gefeliciteerd! Zal het aan het "bouwjaar" liggen? Mijn dochter is ook 25, en heeft dezelfde interesses blijkbaar.

De Breimeisjes zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon, wat een mooie mijlpaal!
En wat een prachtige kaart, echt chic!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nog van harte gefeliciteerd met je zoon zijn 25ste verjaardag Angélique. Wat heb je een prachtige kaart voor hem gemaakt, wauwww. Een heel mooi model en zó mooi gedecoreerd.
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Super leuke kaart voor je zoon!
Het lijkt net een heel oud boek als je de voor en de achterkant ziet. De binnenkant is ook erg mooi.
Hier een zoon van hetzelfde bouwjaar maar hij is in augustus jarig. Nog even wachten dus.
Groetjes van Henriët

Vera zei

Nog gefeliciteerd. Super mooie kaart heb je voor hem gemaakt, is vast heel erg in de smaak gevallen.

Aankleedpopje zei

Gefeliciteerd. Hopelijk was hij blij met zijn persoonlijke kaart.

Daphne zei

Wat een gaaf model is dit.
Wat leuk dat je zoon zo'n eigen smaak heeft, 17de eeuw, hoe leuk is dat.
Je hebt een prachtige, persoonlijke kaart gemaakt, hij zal er blij mee zijn.

blauwruitje zei

Gefeliciteerd met zoonlief! 25 alweer. Altijd leuk om daar een passende kaart bij te krijgen. Ik vind het een hele chique.
groetjes Sandra

Doris knippenenplakken zei

Gefeliciteerd met je zoon, het vliegt voorbij he
Wat een prachtige kaart voor je zoon, heel mooi model.
Groetjes Doris

zeeuwsmeisje zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon! Wat een kunstwerk heb je weer gemaakt echt een schitterende kaart.
gr lisette

Sandra zei

Van harte!
Wat een unieke en stoere smaak heeft je zoon!
En wat maakte jij er een ingenieus kunstwerk van, top!

Elizabeth zei

Wat een sjieke kaart heb je gemaakt! En alsnog van harte gefeliciteerd met je zoon...

tine zei

Angelique,
je hebt er een volger bij,
je kaart is super mooi hoor met heel duidelijke foto's.
Alle beetjes helpen en zo kom ik hopelijk ook tot een goed eind
lieve groeten, en een fijn weekend
Tine

ineke zei

mooi met die antieke vogelstempel en zo.. maar mij te ingewikkeld hahah ben lui geworden qua kaarten maken..
ik hou het bij eenvoudige modelletjes tegenwoordig !