vrijdag 10 juli 2020

Hallo

Ik maakte een vrolijk kaartje als reactie op een bijzonder grappig kaartje dat mijn zoon van iemand voor zijn verjaardag kreeg.

De voorkant

De binnenkant

De kaart is oranje omdat de ontvanger erg van het koningshuis houdt. De kikker heeft een sportbroekje aan en is een referentie naar de verjaardagskaart. Ik had best wat schrijfruimte nodig, zodat ik op het grapje van de kaart kon terugkomen, vandaar de verder lege binnenkant. Ik snap dat jullie nu nieuwsgierig worden naar de ontvangen verjaardagskaart, maar die ga ik lekker niet laten zien 😋.
Bij het openen komt de kikker heel enthousiast te voorschijn, kijk maar eens naar het filmpje:


Deze kaart laat ik graag meedoen aan challenge 103 van De Egel, waarbij ze graag een model nagemaakt zien. 

13 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Hele leuke kaart en ja, ik ben heel nieuwsgierig naar het verhaal erachter 🤔

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaart met die vrolijk tevoorschijn springende kikker Angélique en aan de voorkant is te zien aan het oranje en de kroon dat de ontvanger van het koningshuis houdt.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

Henriët zei

Je maakt ons wel heel nieuwsgierig naar de ontvangen kaart zeg!
Deze kaart is erg leuk met de kikker die tevoorschijn komt.
Groetjes van Henriët

Elizabeth zei

Grappig hoe de kikker om het hoekje komt piepen...
Leuke kaart!

Ellen zei

Heel leuk gedaan hoor en ook ik ben nieuwsgierig hoe die kaart er dan uitziet haha!
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Superleuk en goed gelukt deze kaart! En ja, inderdaad maak je nieuwsgierig....was het soms een kaart met een kikker zónder zwembroek?? Hahaha....
Dank je wel voor het meedoen bij de Egel!

Daphne zei

Wat een leuke vrolijke kaart.
De kikker in het hoekje is leuk bedacht en wat grappig, dat kleine zwembroekje en het vrolijke koppie.
En: NEEEEEEE HOOR, IK BEN HE-LE-MAAL NIET NIEUWSGIERIG NU!!

zeeuwsmeisje zei

Jeetje wat is dit ook weer een plaatje. De kikker springt er zo leuk uit. Weer een super kaart.
gr lisette

Doris knippenenplakken zei

Wat een gaaf kaartje, heel leuk met de grappige kikker.
Groetjes Doris

Ron Homan zei

Grappig die kikker die er bijna uitspringt

ineke zei

suoer leuke kaart met een eenvoudige popup... erg leuk.. ik bewaar het idee ! ga ik vast ook een keer maken !
ik vind oranje gewoon een mooie kleur.. heb er geen associaties mee met voetbal of koningshuis.. ik gebruik het vaak met kaarten .. maakt ze vrolijk !

Christina zei

Die orange Karte ist einfach überragend geworden, auch der Frosch ist eine liebevolle kleine Idee finde ich.Die Blumen erinnern mich an unseren Urlaub im Aktivhotel Südtirol letztes Jahr.Liebe Grüße Christina

Nelleke zei

Haha ja leuk, het model kaart leent zich er ook heel goed voor om dit soort leuke grapjes mee uit te halen. Mooi gemaakt en gedaan.
Dank je wel voor het meedoen van deze liftchallenge van de Egel. Groetjes, Nelleke