woensdag 22 juli 2020

Beterschap

Voor Miranda  maakte ik een beterschapskaart. Miranda is zelf altijd heel attent om mensen een kaartje te sturen en omdat ze nu zelf in de lappenmand zit, maakte ik graag een kaartje voor haar. Ze maakt zelf kaarten in heel diverse stijlen, maar de opmaak van haar blog vertelde mij een beetje wat ze zelf mooi vindt: zacht roze en romantische bloemetjes en dus probeerde ik dat een beetje te benaderen.


Iets minder zacht dan bedoeld, maar toch wel leuk geworden. Het woord "beterschap" heb ik 2x gestanst (1x uit glitterpapier) en iets verschoven op elkaar geplakt, iets dat ik bij Miranda voor het eerst zag.
Het designpapier (Craft Sensations, Action) heb ik gestanst met zo'n grote mal van de Action, maar dan verschoven, zodat het op de kaart paste.
Het egeltje en de grote bloemen heb ik ingekleurd met de nieuwe kleurpotloden die ik mijzelf een tijdje terug cadeau gaf, Caran d'Ache Pablo. Ze kleuren zoveel mooier en prettiger dan de Bruynzeel die ik eerst altijd gebruikte. Ik moet nog veel oefenen ermee en ik zal nooit een echte kunstenaar worden, maar blij ben ik er wel mee.

Volgende keer laat ik weer een amigurumi zien, hij/zij is bijna klaar.
Ik heb nog een amigurumi al even klaar, maar die laat ik pas zien wanneer ik dat cadeautje heb weggegeven, daar de ontvangster van tijd tot tijd op mijn blog kijkt en ik haar wil verrassen.

12 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Hele mooie kaart! Ja, Caran d'Ache, zo fijn om mee te kleuren. En weet je, hoe vaker je er mee zult werken, hoe beter je techniek wordt. Ik vind je sowieso een kunstenares, zo mooi altijd, je kaarten!

GerJanne zei

Tsjonge Angelique, dat is wel ontzettend lief zeg! Deze kaart voor Miranda! Dat zal ze zeker op prijs stellen en het is ook nog een heel lief kaartje!
Ik heb Dimitri en Mirjam nog niet gespot. Maar er zijn hier vlakbij nog twee campings en ze zitten nokvol, volgens de buurman die hier al jaren komt. Nog nooit zoveel bezette plekken gewest....

zeeuwsmeisje zei

Volgens mij ben je zelf ook een heel attent iemand die aan een ander denkt. Dit is weer zo'n prachtig voorbeeld en een ontzettend lief gebaar. De kaart zelf is ook goed gelukt.
gr lisette

Tinneshobbyworld zei

Wat lief van je en wat een super mooie kaart. Lieve groetjes, Tinne

Elizabeth zei

Een mooie kaart voor Miranda... Wat lief dat je dat doet. Ik heb even op het linkje geklikt, maar niet fijn zoals ze zich voelt... Je kaart fleurt haar vast op!
Leuk zoals de bloemen bovenaan een beetje zweven.. en dat egeltje net iets uit het midden, dat maakt het zò speels.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve woorden Angélique, ik ga ervan blozen. Je kaart is een plaatje hoor en hij staat hier gezellig bij mij op de kast. In het echt is hij nog mooier. Nogmaals een dikke dankjewel xx
Lieve groetjes Miranda
Ps. Nu de koorts weg is gaat het elke dag wat beter gelukkig :)

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart voor Miranda, wat lief van je Angelique.
Fijne dag, groetjes Doris

Angélique zei

O, dat is heel goed om te lezen, hopelijk ben je snel weer "de oude".

Vera zei

Lief kaartje voor de zieke. Ze zal er vast van genieten.

ineke zei

wat een mooie kaart !
dat van 2x stansen en iets verschoven opplakken is een leuk idee !

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een mooie kaart. Echt super. Mooi met die bloemetjes en zachte kleuren.
Fijne zaterdag.

Lieve groetjes,
Emily

Daphne zei

Houwt zal Miranda vast van opgeknapt zijn.
Wat een goed idee voor die grote mallen.
Ik heb ze ook, vind ze erg leuk, maar ze zijn wel erg groot.
Mooi papier ook.