dinsdag 14 juli 2020

Winston


Dit is Winston. Winston houdt van buiten spelen, lekker in de aarde wroeten bijvoorbeeld, want hij is een wild zwijntje. Helaas moet hij zich binnen vermaken, omdat hij niet vies mag worden. Dat komt omdat hij een kraamcadeautje is en dat vindt hij dan ook wel weer heel erg leuk. Dus speelt hij zoet binnen totdat hij geadopteerd gaat worden door een kleine wereldburger die binnenkort geboren zal worden.

Winston is een patroon van Cute Dutch en is een onderdeel van een cal die momenteel loopt. Elke week verschijnt er een patroon van een bosdiertje, er komen er 8.
Mijn Winston is zittend 13 cm, staand 17. Ik heb gehaakt met katoen en naald 2,5.
Ik heb de beentjes iets verkort en onder de buik vast genaaid ipv opzij, dat vind ik wat leuker staan.

Het is weer dinsdag dus zou er best wel eens wat nieuws kunnen staan bij de andere poppendag-deelnemers:

13 opmerkingen:

Ellen zei

Heel leuk gedaan hoor als kraamcadeautje...super schattig en ik doe het je niet na dus mijn complimenten!
Groetjes Ellen

De Breimeisjes zei

Wat een leukerd! Knap gemaakt en een super leuk cadeautje!

Vera zei

Leuke Winston, die gaat een kleintje heel blij maken.
Ik heb getwijfeld om aan de cal mee te doen, maar toch maar niet gedaan.

Henriët zei

Wat een schattig zwijntje! Ik heb even op de site gekeken en hem meteen bij mijn favorieten gezet. Wat een leuke patroontjes. Ik denk dat deze bosdiertjes ook nog wel uit mijn haaknaald gaan kruipen.
Maar nu eerst letterdieven haken!
Groetjes van Henriët

Atelier Valerie zei

Klein & fijn Angélique, haak ze verder het wordt een prachtige verzameling bosdiertjes ... liefs Valerie

zeeuwsmeisje zei

Hopelijk kan hij snel naar zijn adoptie adres een wild zwijntje moet natuurlijk lekker kunnen woelen en vies worden. gelukkig heeft deze wat geduld en is het een rustig varkentje.
gr lisette

Aankleedpopje zei

Hij is schattig. Wie zou dat nou zeggen van een wild zwijn? :-)

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een schattige winston. Echt te leuk.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

GerJanne zei

Ach wat een enige Winston! En wat lief dat hij zo blij is dat hij geadopteerd gaat worden. Grappig dat je broer ook bij Orvelte zit. Hij heet toevallig toch geen Chris he?

Elizabeth zei

Mooie gast hoor, die Winston! Tja, dat wordt voorlopig wel binnen blijven voor hem. Maar misschien dat ie dan toch later nog een keertje lekker in de grond mag wroeten ... Dat gun ik hem eigenlijk wel...

Corrie zei

Wat een deftige naam kreeg dit varkentje. Maar leuk is ie!

Ria, zei

Wat een lief cadeautje Angélique. Nu maar wachten op de nieuwe wereldburger.

ineke zei

heel leuk hoor !