zaterdag 22 augustus 2020

Cool Cat en Sunny Owl

 Heerlijk, wij hebben weer vakantie! Jongste zoon nu ook, hij gaat samen met Remco komende week een  nieuw hoekbureau maken voor zijn kamer (en ik waarschijnlijk lekker hobby-en, o, en een stoel schilderen voor op de kamer van zoonlief).

Ik maakte voor beide mannen een pakketje met wat lekkers en hing er een label aan. Voor zoonlief gebruikte ik een uil, die ik een zonnebril en zomers hoedje gaf (zoon houdt erg van hoedjes).

Remco houdt van katten én van ijs, ook hij kreeg een gepersonaliseerd label.

Ik vond het ijsje wel creatief gevonden, ik had namelijk geen klein ijsje, maar wel een spatel van een stansset met een keukenmachine.

Ik vind beide labels erg leuk geworden,gelukkig werden ze ook heel goed ontvangen 😊

14 opmerkingen:

Henriët zei

Mooie vakantielabels heb je gemaakt. De uil en de poes zijn helemaal in de vakantiesfeer.
Geniet van jullie vakantie!
Groetjes van Henriët

blauwruitje zei

Ze zijn ook wel erg leuk geworden. Fijne vakantie!
groetjes Sandra

GerJanne zei

Oh wat een leuke labels! Super. Ik kan me helemaal voorstellen dat deze in de smaak vielen!
En geniet lekker van de vakantie! Heelrlijk hoor!

Sofie zei

Mooie kaarten! Genieten nu...
Fijne groetjes Sofie

Creaellenknutselsite zei

wat een supergave labels heb je gemaakt zo helemaal gepersonaliseerd
groetjes ellen

Daphne zei

Wat lief van jou!
Hihi, grappig dat je een ijsje hebt gemaakt van een spatel. Ik kijk ook vaak "anders" naar mijn stansjes.... op z'n kop of 1x draaien, je hebt dan zomaar opeens wat anders dan wat het eigenlijk is.
Fijne vakantie!!

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke labels met deze schattige beestjes!
Groetjes doris

Ela zei

Ah, ze zijn allebei heel leuk! Goed gevonden dat ijsje! Een hele fijne vakantie gewenst, met onze hobby kom je die vast prima door. Groetjes Ela

ineke zei

wat een leuke en lieve attentie.... wordt vast op prijs gesteld !

casa crea d' emilia zei

Wat een leuk cadeau Angelique. De labels vind ik echt super tof geworden.
Fijne maandag.

Lieve groetjes,
Emily

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, ze zijn allebei echt super geworden. Leuk met die zonnebrillen en die vrolijke kleurtjes Angélique. En dat lekkers zal er vast ook wel ingegaan zijn :)
Succes met het schilderen en een hele fijne vakantie voor jullie.
Lieve groetjes Miranda

Elizabeth zei

Je verwend je mannen maar! Maar de labels zijn wel heel grappig en hoe kòm je erop...
Heerlijk om eindelijk jullie welverdiende vakantie te hebben! Geniet er maar van!

De Breimeisjes zei

Wat ontzettend leuk! Heel lief, zo'n persoonlijke touch aan een cadeautje!
Fijne (klus)vakantie gewenst :-)

Crealice zei

wat een leuk idee!