zaterdag 29 augustus 2020

Gouden vlinders

 Vandaag is mijn schoondochter jarig. Ik wilde haar een dagje naar de Orchideeënhoeve, waar een prachtige vlindertuin is, cadeau doen, we gaan daar samen binnenkort heen.

Ik maakte een zwarte kaart met goudkleurige vlinders (haar lievelingskleuren), de meeste vlinders met hun vleugels los van de kaart, zodat het lijkt of ze vliegen, dit zie je helaas niet terug op de foto.


Binnenin plakte ik links met zwart een strook waarop ik met goudkleurige inkt "gefeliciteerd" stempelde, rechts schreef ik wat ze van mij tegoed heeft.

Met mijn scoring board van de Action (ik schreef er hier al over) maakte ik een envelopdoosje. Helaas moeten we het weer eens met een "werkfoto" doen, ik vergat een betere foto te maken. De blauwe envelop was mijn eerst gemaakte platte envelop op het scoring board, die moet je nu even wegdenken.


De envelop is 1,5 cm dik en zo is er ruimte genoeg voor de vlinders. Ik maakte hem van hetzelfde designpapier als de kaart, alleen zijn nu de hartjes niet van goudkleurig folie, maar wit.

We hadden nog meer verjaardagen en dus komen er van de week nog meer verjaardagskaarten, maar als het een beetje meezit ook een gehaakte creatie. Tot binnenkort dus.

Onze eerste week vakantie zit er alweer op, er is veel geklust en zo gaat de tijd snel voorbij. Onze tweede week zal een stuk rustiger worden.

10 opmerkingen:

Marga zei

Mooie kaart, met die vlinders en je kan het wel een beetje zien hoor, dat de vleugeltjes los zijn van de kaart.
En helemaal mooi, met die envelope. Mooi gedaan en gefeliciteerd met je schoondochter!
Groetjes, Marga

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met al die vlinders leuk in de goudkleuren
gefeliciteerd met je schoondochter
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend mooie kaart. En wat een leuk cadeau, daar is je schoondochter vast blij mee. Mooie combi dat zwart met goud, heel chique. Die envelop vind ik trouwens ook super goed, die ga ik onthouden hihi. Nog gefeliciteerd met je schoondochter.
Fijne zondag.

Lieve groetjes,
Emily

Daphne zei

Wat een mooie kaart, voor bij een mooi kado!!
Oh ja, die envelop maker vd Action, ik vergeet daar steeds naar te kijken.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een heel leuk cadeau zo'n uitstapje en je bijpassende kaart is een plaatje Angélique. Geniet nog van de vakantie :)
Lieve groetjes Miranda

De Breimeisjes zei

Prachtige kaart en een heel leuk cadeau!

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuk cadeau en dan samen er van genieten super leuk.
Schitterende kaart met de leuke vlinders.
Groetjes Doris

Hobbyrita zei

Hele leuke vlinderkaart is dit geworden!! En een origineel cadeau!

GerJanne zei

Dat zijn de leukste cadeaus vind ik altijd: herinneringen. Je kaart is heel mooie en toepasselijk en wat handig dat je al envelopjes hebt gemaakt. Ik heb zo'n scoreboard, wel iets groter, maar dat zal niet veel uitmaken.

Crealice zei

ja hoor het is goed te zien dat de vlindervleugels van het papier af staan. Leuk!