maandag 17 augustus 2020

Geluksvogel

 Vorige week zag een cliënt van mij het gehaakte vogeltje aan mijn fietssleutel en gaf aan dat ze er ook wel zo één zou willen (ze had daarvoor trots haar nieuwe fiets aan mij geshowd). Ik vroeg haar welk kleur ze wilde, ik kreeg als antwoord geel met lila. Nou, dat kan geregeld worden.

De kleur geel is in het echt ongeveer zoals de letters van mijn blognaamkop de foto.

Nu had ik donderdag bij de Action een mooi (en vooral lekker goedkoop) scoring board gevonden. Dit is een bord waarmee je makkelijk zelf enveloppen kunt maken, maar ook doosjes. Ik had er al een aantal keren één van het merk Joy! in mijn handen gehad, maar vroeg mij steeds af of het wel zijn geld zou opbrengen. In dit geval hoefde ik daar niet over na te denken, haha: deze kost € 3,49 , die van Joy! € 9,99! Ik heb er best al lol van en bedacht me dat ik een leuk cadeaudoosje voor de sleutelhanger ermee kon maken, want mevrouw is dol op mooie doosjes.

En zo verdween het vogeltje in het doosje.

Het cadeautje viel in bijzonder goede aarde, daar doen we het voor!

En nu maar hopen dat het geluksvogeltje haar veel veilige kilometers mag vergezellen.


12 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Angelique,
wat een leuk vogeltje! Echt super dat je dan ook voor je client gaat haken en het als een cadeautje verpakt. Ik ben een tijd niet bij Action geweest. Dat ze nu ook zo'n board hebben! Ik heb er een, die was wel wat duurder (heb het ook al heel lang...)
Het doosje ziet er gaaf uit! Dat zal zeker in goede aarde vallen

Marga zei

Wat schattig en wat lief van jou en ook nog zo mooi ingepakt.
Echt een cadeau met liefde gemaakt!
Groetjes, Marga

De Breimeisjes zei

Wat lief van jou! Echt schattig, dat vogeltje. En het doosje is ook prachtig! Ik zou zo'n board waarschijnlijk helemaal niet herkennen bij de Action, maar ik vind het geweldig. Zal toch maar eens gaan kijken.

Ela zei

Ach wat leuk zeg! En dan verpakt in zo'n mooi doosje, jij scoort! Je vosje is trouwens ook erg leuk! Zit al een tijdje te kijken naar een klein beginnerspakketje haken om te kijken of ik het leuk vind. Heb jij tips? Groetjes Ela

Aankleedpopje zei

Wat leuk gedaan!

Doris knippenenplakken zei

Wat leuk Angelique! Je doosje is ook super mooi.
Groetjes Doris

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een leuke sleutelhanger. De kleuren vind ik verrassend leuk bij elkaar staan. Dat doosje vind ik geweldig. Ik heb van we'r memory keepers een all in one tool ook voor het maken van enveloppen maar wellicht dat ik ga kijken bij de action naar deze scoring board want die doosjes zijn wel ontzettend leuk.
Fijne avond.

lieve groetjes,
Emily

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lief vogeltje heb je voor die mevrouw gemaakt en dan ook nog zo feestelijk verpakt. Je hebt haar vast heel blij gemaakt. Ik zag die borden ook liggen bij de Action maar ik heb al zo'n duurdere, ziet er hetzelfde uit dus goede keus denk ik.
Lieve groetjes Miranda

Elizabeth zei

Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan! En ook zo leuk verpakt...

Hobbyrita zei

Een prachtig lief vogeltje, kan best geloven dat je cliënt tevreden was! En dan nog zo mooi verpakt, top!

blauwruitje zei

Dit zijn de betere cadeautjes!

ineke zei

geweldig mooi doosje en leuke sleutelhanger !!
nu je het zegt heb ik ook nog zo.n ding ergens liggen.. 1x gebruikt met envelloppen maken daarna nooit meer.. doosjes nog nooit geprobeerd er mee.. de mijne heeft alleen rechte groeven om te rillen.