donderdag 13 augustus 2020

Vince

 Er is weer een kraamcadeautje uit mijn haaknaald gekropen 😁

Dit keer is het een vosje, hij heet Vince. Omdat hij heel gehoorzaam is mocht hij buiten poseren, als hij maar netjes op het tafeltje bleef zodat hij niet vies zou worden.

Is het geen knapperd? Tot mijn verbazing kon hij zelfs heel makkelijk zelfstandig blijven staan.

Vince ziet er  uit of hij net een iets te groot kippetje heeft verorberd ☺, maar het is echt een lieverd.

Staand is hij 17 cm, hij is gehaakt met katoen en naald 2,25, mijn favoriete maat haaknaald voor katoen. Ook deze vos heb ik babyproof gemaakt. Het patroon komt, net als van het zwijntje  Winston van Cute Dutch.

Vince mag nog gezellig een tijdje hier wonen, want het kindje waarvoor hij bestemd is wordt pas over een paar maandjes verwacht, ik ben mooi op tijd.

16 opmerkingen:

Sarah zei

Super mooi. Zo lief! Fijn dat hij nog even mag blijven . X

Elizabeth zei

Dat buikje van Vince is verdacht dik...ik ben toch eerst maar eens bij mijn eigen kipjes gaan kijken. Gelukkig zijn die nog in leven!
Maar het is absoluut een knappe vos! En dan ook nog zelf blijven staan...

Ellen zei

Superlief hoor dit vosje...erg leuk en ik doe het je niet na hihi!
Groetjes Ellen

De Breimeisjes zei

Wat een leukerd! En inderdaad, wat staat hij daar goed, handig voor foto's ;-)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een knapperd dat hij zelfs rechtop kan staan Angélique. Je hebt hem mooi gehaakt en dat is weer een lief cadeautje.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Oh wauw wat een hunk! Dat heb je geweldig gedaan en dat hij kan staan! Zo leuk!
Wat zullen de ouders verrast zijn straks! Enig vosje...

casa crea d' emilia zei

Wat een knapperd zeg Angelique, en wat leuk dat ie rechtop blijft staan. Super mooi gehaakt.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Crealice zei

leuk!

Doris knippenenplakken zei

Wat een leukerd Vince, heel mooi die zal wel in de smaak vallen.
Groetjes Doris

Creaellenknutselsite zei

ooh wat een knapperd die zal binnenkort wel in de smaak gaan vallen zo te zien heeft ie het op het moment wel naar zijn zin
groetjes ellen

marmarel zei

Wat een lief vosje, mooie naam heeft hij! Mooi detail, de witte stipjes in de ogen. Ik doe het ook vaak als ik oogjes borduur. Het geeft net een iets zachtere uitdrukking vind ik.
Groetjes, Marijke

Hobbyrita zei

Prachtig en lief vosje die Vince, een superleuk kraamcadeautje! Ik neem meestal veiligheidsoogjes dan, die blijven normaal ook zitten. En je barbecuekaart is knap hoor!

ineke zei

echt een schattig vosje !!

Ela zei

Zo schattig!

Daphne zei

Zo leuk dat jij Steeds van die lieve kraam kadootjes maakt.
Fijn dat Vince nog een poosje bij jou mag wonen.

Corina zei

super leuk vosje!