zondag 9 augustus 2020

Barbecue kaart

 Gisteren was mijn broer jarig, ik maakte een kaart voor hem die bij één van zijn hobbies past, namelijk barbecueën. Ik heb lang over de kaart gedaan (gelukkig voor de warmte, want op mijn hobbykamer is het nu niet uit te houden), ik wilde hem te mooi maken. Uiteindelijk is het toch een eenvoudige kaart geworden, maar wel leuk.

Helaas vergat ik een knappe foto te maken, dus moeten we het doen met een foto die ik 's avonds op mijn bureau maakte.

Jammer dat blogger nog steeds aan het schaven is aan de nieuwe weergave. Het zal wel in ons belang zijn en goed komen, maar nu staan we steeds voor verrassingen, niet echt handig. Nu krijg ik de foto niet meer gecentreerd, helaas.

12 opmerkingen:

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Van harte gefeliciteerd met je broer. De kaart is echt super geworden. Mooie gedetailleerd met de BBQ en attributen. Ik moet nog eens gaan kijken wat blogger gedaan heeft, door allerlei dingen privé heb ik heel juli niet geblogd en ben ik er nu ook nog niet aan toe gekomen.
Fijne zondag.

Lieve groetjes,
Emily

Henriët zei

Mooie kaart maakte je voor je broer! Lekker persoonlijk maakt het vaak nog leuker om te maken en te geven.
Bij mij is ook het centreren van de foto's nog een probleem. Voor de rest lukt het allemaal wel.
Groetjes van Henriët

ineke zei

gezellige kaart geworden !!
gelukkig heeft je broer een hobby ! vind het moeilijk om anders een mannenkaart te maken die een beetje orgineel is.

blauwruitje zei

Leuke kaart! En ik krijg direct ook zin om te bbq.
Groetjes Sandra

PS ja best wel een gedoe al die verrassingen van blogger :(

De Breimeisjes zei

Ja, dat is weer veranderd. Heb je al op de foto geklikt? Dan komt er ook een mogelijkheid om de postitie te veranderen, midden, links of rechts. En je kunt dan met de + en de - het formaat veranderen.
Hele leuke kaart, was ook geschikt voor Ruben geweest ;-)

GerJanne zei

Hoi!
Je kaart voor je broer is superleuk en echt top voor een BBQ master. Ik heb de stans ook, moet hem nog gaan gebruiken. Niet elke man is een BBQ'er.
En ja de nieuwe blogger is nog even zoeken. Ik krijg mijn foto's wel gecentreerd, door bovenin op centreren te klikken. Het icoontje dat je ziet als je op de foto klikt werkt niet.

Vera zei

Leuke kaart voor je broer en natuurlijk nog gefeliciteerd.
Ik blog bijna niet en de nieuwe blogger maakt het er ook niet leuker op.

Marga zei

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je broer.
Wat een leuke mannenkaart, super leuk gemaakt!
Groetjes van Marga

Doris knippenenplakken zei

Als nog van harte gefeliciteerd met je broer!
Wat een toffe mannen kaart.
Groetjes Doris

Ellen zei

Wat een gave kaart maakte je voor je jarige broer...proficiat! Je noemt hem eenvoudig maar ik vind dat niet hoor, hij is super en persoonlijk voor kok haha.
Ik blijf nog even hij het oude blogger maar zal er wel een keer aan moeten geloven...hou mn hart vast!
Sterkte met de hitte, groetjes Ellen

Elizabeth zei

Dat is zeker een leuke kaart! Fijn dat je allemaal van die stansjes hebt, want anders moest je alles met het handje uitknippen...
En je broer hield vast een bbq- feestje...

Daphne zei

Super leuke kaart voor een bbq liefhebber.