donderdag 1 oktober 2020

Zoete felicitatie

 Een cliënt van mij is zondag jarig en natuurlijk wilde ik een kaart maken voor deze mevrouw, maar de ideeën bleven weg. Ik bedacht mij dat een challenge mij wel zou kunnen helpen en inderdaad; ik stuitte op het Kaartjes Inspiratie Challenge blog, waar ze een kleurenpallet willen terugzien.

Voor deze challenge ben ik enorm uit mijn comfortabele zone gestapt, op de eerste plaats vanwege de zoete kleurtjes, maar ik heb ook een 3D-plaatje gebruikt omdat ik die in de juiste kleurtjes had. Om eerlijk te zijn weet ik niet zo goed wat ik zelf van deze kaart vind, het is zo anders dan dat ik graag maak.


Toch heb ik hem niet met tegenzin gemaakt, omdat ik denk dat de ontvangster hem mooi vindt. Ik heb natuurlijk niet voor niets voor deze challenge gekozen, deze paste het best bij de jarige 🙃

Wat ik zelf wel een leuke toevoeging vind, is het laklaagje op de bloemen en vlinders, helaas niet goed te zien op de foto, maar dat ga ik vaker toepassen, het was nu een uitprobeersel. Hierdoor is de kleur van de bloemen wel wat donkerder op de foto dan in het echt.

9 opmerkingen:

Renate zei

Je kaart is prachtig geworden Angélique. Als je zelf maar plezier in het maken hebt, dan is het altijd goed.
Dank je wel voor je deelname aan KIC
Groetjes Renate DT

GerJanne zei

Ach ja dat heb je soms, dat je een kaart echt op iemand toespitst en hem dan zelf twijfelachtig vindt.
Het is niet helemaal mijn smaak, maar als de mevrouw hem maar mooi vindt, het gaat om de ontvanger!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie felicitatie kaart Angélique. Leuk dat je je verplaatst hebt in de jarige en een kaart naar de smaak van de jarige gemaakt hebt. Dat gaat zeker gewaardeerd worden.
Lieve groetjes Miranda

De Breimeisjes zei

Leuk altijd dat je zo aan de ontvanger denkt bij wat je maakt, je maakt het heel persoonlijk.

zeeuwsmeisje zei

Ik weet zeker dat de ontvanger hem prachtig vind en daar gaat het toch om. En je heb er toch weer wat nieuws van geleerd .
gr lisette

Doris knippenenplakken zei

Wat een super mooie kaart Angelique!
Groetjes Doris

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje is het geworden ik denk dat de ontvanger er heel blij mee is
groetjes ellen

blauwruitje zei

mooi mooi mooi! De ontvanger is er vast blij mee.
groetjes Sandra

casa crea d' emilia zei

Je kaart is echt heel mooi geworden Angelique, de ontvangster is er vast erg blij mee.
fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily