dinsdag 29 juni 2021

Een vrolijk aapje

 Tijdens mijn vakantie haakte ik weer eens een aapje van mijn favoriete ontwerpster (Kristel  Droog), ik haakte dit patroon al vaker.

Aapjes laten zich echt niet op een stoel zetten om gefotografeerd te worden, in mijn perenboom wilde hij wel poseren.




Het appeltje op zijn truitje is een patroontje van Ingthings, al ben ik daarmee wel deels mijn eigen weg gegaan, daar ik de beschrijving niet duidelijk vond.

Ik ben nog op tijd voor de dinsdag-poppendag, kijk ook eens op de andere blogs of er nog nieuws is.

Ria
Rita

11 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Een lekker beweeglijk aapje, super lenig!
Leuk, dat appeltje op z'n trui. Al zou een toffe peer ook wel toepasselijk zijn ;-)

Sarah zei

O tof... Ik had vandaag mijn haakmap nog vast en dacht dat moet ik ook nog eens doen..er ligt nog een konijn in delen te wachten ...🐇🐰

casa crea d' emilia zei

Wat een schattig aapje Angelique. Echt te leuk gewoon. dat appeltje op zijn trui is ook heel leuk bedacht.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Marga zei

Wat blijven ze toch leuk, die aapjes.
Hoe krijg jij toch die armen, benen en hoofd zo netjes op het lijfje?
Ik blijf daar altijd mee tobben....

Liefs, Marga

Daphne zei

Dat truitje staat hem heel goed.
Wat een ondeugende lieverd is dit.

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuk aapje is dit met zijn prachtig truitje aan.
Groetjes Doris

Martha zei

Wat een leukerd i dit Angelique
Erg mooi en netjes gehaakt!
Leuk dat je em in de perenboom hebt gefotografeerd!
Liefs Martha

Elizabeth zei

Dat is weer een aap van een aap! En dan nog ondersteboven in de perenboom, dan weet je wel hoeveel apenstreken erin zitten...
Ik vind het een hele humoristische foto en Aap is een prachtige jongen. Ook voor de verkoop?

Henriët zei

Gaaf dit gehaakte aapje. En ik snap dat hij het liefst poseerde in jouw perenboom.
Groetjes van Henriët

Trudy zei

Wat een super leuke vrolijke gehaakte aap heb je gemaakt!
Groetjes Trudy

Corrie zei

Wat een guit met zijn kers, aardbei of wat dan ook op zijn trui. Ik wilde wel dat ik zo lenig was.