maandag 30 augustus 2021

 Voor mijn jarige schoondochter maakte ik een kaart met wit, zwart en goud, met name de laatste twee zijn haar lievelingskleuren.


De zeshoeken met plaatjes en tekst komen uit een papierblok van Craft Sensations (Action), het achtergrondpapier uit een ander blokje van CS. De bloemen heb ik met een goudkleurige gelpen ingekleurd, het cadeautje  en de slinger gestanst uit goudkleurig glitterkarton.

Dit keer kreeg de binnenkant ook wat aandacht:


De jarige vond de kaart heel mooi, missie geslaagd.


10 opmerkingen:

Daphne zei

Niet alleen de jarige, ik ook!
Wat een leuke stempel is dat toch, van dat meisje.
Mooie kleuren combinatie is dit.

GerJanne zei

Hij is ook heel erg leuk! EN zeker als je weet dat je schoondochter van deze combinatie houdt.
Ik ben al bij je kaart van vrijdag wezen kijken!

Irene zei

Persoonlijk en héél leuk!! Ik heb veel gemist en vind vooral je fietskaart zo gaaf en vrolijk!
XxIrene

casa crea d' emilia zei

Wat een mooi persoonlijk kaartje weer. Heel erg mooi. En gefeliciteerd met je schoondochter natuurlijk :-).
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Kaartenkraam zei

Leuke kaart en altijd mooi als je het zo persoonlijk kunt maken.
Alsnog van harte met de verjaardag van je schoondochter.

groetjes van Ank

Martha zei

Heel leuk felicitatiekaartje Angelique
Dit dp vind ik erg mooi en je hebt het mooi gecombineerd met goudaccenten!
Liefs Martha

Trijntje zei

Leuke kaart heb he gemaakt. De kaart van hieronder met de gewonnen spullen is ook erg mooi geworden. Leuk model met veel leuks.
Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke feestelijke kaart in haar lievelingskleuren. Alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je schoondochter.
Lieve groetjes Miranda

Sarah zei

Tof Angélique! Ik heb de blok ook , maar nog niet aangeraakt! Xx

Elizabeth zei

Leuke kaart! En die boeken van de Action heb ik ook nog liggen...