vrijdag 17 december 2021

Be merry and bright, en dan vooral bright...

 In één  van de kerst papierblokken van Craft Sensations die ik bezit, vond ik een plaatje dat mij meteen op een idee voor een kerstkaart bracht. Bij de tekst "be merry and bright" horen natuurlijk veel bling-bling en sterretjes. Terwijl ik ermee bezig was hoorde ik Michael Bublé onophoudelijk "I'm dreaming of a white Christmas" in mijn hoofd zingen en dan met name het zinnetje "be merry and bright", dus link ik hem bij de challenge van Carlin's Kaartenparadijs, waar ze een kaart geïnspireerd op een liedje willen zien. Op mijn kerstkaart sneeuwt het ook nog eens, dus ook de "white Christmas " is vertegenwoordigd.


En "bright" is de kaart, al zien jullie nog niet de helft van de schitteringen op de foto. De sterrenrandjes zijn gemaakt met een randstans van de Action uit iriserend zilverkarton, de sneeuwkristallen zijn gemaakt uit wit glitterpapier. Op het dp (ook al van mijn hofleverancier) zitten stippen met glitters.

Deze kaart past perfect bij de ontvangers: dol op glitters en ook de stijl van het plaatje zal zeker in de smaak vallen.

20 opmerkingen:

Henriët zei

Mooi zoals je het plaatje hebt 'aangekleed' met sterren en sneeuwkristallen. Erg leuk geworden.
Groetjes van Henriët

Sarah zei

Heel mooi Angelique. Het hert schittert! X

Margaret zei

Prachtige kaart. Het blijft moeilijk om alles wat mooi is en wat je met je ogen ziet ook precies zo op de foto te zetten. Maar het is duidelijk een sparkling kaart.

Fijne dag, Margaret

Annemarie en Merit zei

Hel leuke kerstkaart!!
Liefs Annemarie en Merit

Elizabeth zei

Wat een super feestelijke kaart en ook heel lief met dat hertje erop. Ik zeg GESLAAGD!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk met dat grappige rendierhoofd als blikvanger Angélique en met kerst mag het schitteren toch?
Lieve groetjes Miranda

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke rendierplaatje erop het is een leuk thema voor de challenge hè
groetjes ellen

karin zei

Op naar een witte kerst dus 😀 Wat een prachtig plaatje op je kaartje. Mooi gemaakt voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Bedankt dat je meedoet.
Groetjes,
Karin DT

Franciens Haakwerk zei

De kaart is zeker bright geworden, groet Francien

Martha zei

Wat een leuk sprankelend kerstkaartje, Angelique!
Net als het kerstkaartje wat we van jou hebben gekregen met die leuke pinquins erop,
mijn kleinzoon Lewis vond de pinquins ook heel mooi gemaakt, hij is 3...
Liefs Martha

Martha zei

oeps ik vergeet je nog te bedanken voor de bijgesloten stempelafdrukjes
die ik ga ik graag gebruiken!
Liefs Martha

Trudy zei

Leuke kerstkaart met al die glinsterende sterretjes, een foto maken is vaak lastiger dan de kaart maken vind ik altijd!
Groetjes Trudy

casa crea d' emilia zei

Wat een mooie kerstkaart Angelique. Die is echt heel leuk. En ik kreeg jou kerstkaart vanmiddag. Heel erg bedankt, hij is echt prachtig. En dankjewel voor de extra stempelafdrukjes, die ik ga ik zeker gebruiken voor een paar leuke kaarten.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

carla zei

Dit heb je fantastisch mooi gemaakt Angelique.
Leuk bedacht aan de hand van het liedje.
Knap gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kerstkaart, mooie gedaan met ijssterretjes een prachtig geheel!
Groetjes Doris

De Breimeisjes zei

O deer, met een hertje erop! Prachtig!

zeeuwsmeisje zei

Ooooohhh dat hertje om verliefd op te worden. Schitterend zowel de glim als de hele kaart. Een schot in de roos wat mij bertreft.
liefs lisette

Corrie zei

Wat heb je weer mooie kaarten gemaakt.

Daphne zei

Héél leuk! Zou ook zomaar een kaart voor mij kunnen zijn!!
Mooi, chique, dat hert en dat glitter vind ik altijd super mooi voor kerst.

Trijntje zei

Leuk om met dit plaatje een kerstkaart te maken. Heel leuk geworden. Groeten Trijntje