maandag 6 december 2021

Voor Trijntje

 Afgelopen zaterdag was Trijntje jarig. Ook haar ken ik niet zo heel goed, al weet ik van haar wel iets meer dan van Lisanne. Toch koos ik voor een tamelijk algemene kaart, zodat ik niet mis kon schieten. Ik heb nog op het blog van Trijntje gekeken welke kleuren haar voorkeur hebben, maar daar zag ik alle kleuren wel voorbij komen. Dan maar beginnen en zien wat het wordt.


Voor mijn gevoel is het iets te zoetig geworden voor Trijntje (of is het te zoetig voor mijzelf?), maar ik heb er hoe dan ook mijn best op gedaan.

Misschien had ik eerder hardop moeten uitspreken dat ik moeite heb met mooi papier te gebruiken: het lijkt mij sindsdien iets makkelijker af te gaan. Dit achtergrondpapier met die fijne bloemetjes vind ik ook zo mooi en toch mocht het op de kaart.

De kerstkaartenproductie gaat goed, ik heb er niet zoveel meer te maken voor deze kerst. Ik ben er zonder stress mee bezig en heb er plezier in. De komende tijd krijgen jullie er nog wel wat te zien.
Zaterdag hebben wij hier de kerstboom al neergezet, nog nooit waren wij zo vroeg ermee, maar het kwam zo het beste uit. Wellicht helpt dat ook bij het maken van kerstkaarten, zo kom ik makkelijker in de stemming.

Een fijne nieuwe week allemaal!

14 opmerkingen:

Daphne zei

Mooi en vaak ook druk dp is altijd iets moeilijker om op een kaart te verwerken, vind ik. Je wil het niet teveel verstoppen en je wil er niet teveel bij doen, maar het ging jou weer goed af.
Deze kaart vind ik ook heel erg leuk.
Omdat ik zaterdag mocht werken is hier nog geen kerstboom, maar daar komt vandaag verandering in!!

Elizabeth zei

Een mooie kaart voor een dame en altijd goed... Ja, dat papier en die plaatjes.. ik herken die moeite om het te gebruiken!

Annemarie en Merit zei

wat een schattig kaartje voor Trijntje...
Hier hebben we de boom ook zaterdag gezet..gezellig weer.
Liefs Annemarie en Merit

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje voor trijntje die zal ze zeker heel mooi vinden
ik vind het vaak ook lastig hoor en vaak gauw te druk afhankelijk van het het dp dat je gebruikt maar met wat gepuzzel kom ik er meestal wel uit
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Een mooie kaart voor Trijntje. Ik ben ook nog bezig met kerstkaarten maken, maar gelukkig ook geen stress.
De boom komt eind deze week!
groetjes, Caroline

Irene zei

Papier uitzoeken/gebruiken is zowat het moeilijkste van het kaarten maken. Grote patronen is al hélemaal niks en té bont kan ook niet maar dit ziet er lief uit en de borduurrand met bloementief past wel heel goed bij Trijntje!
Ik ben klaar voor 2021, deze week uitzoeken en schrijven.
XxIrene

Martha zei

Mooie romantische felicitatiekaart, Angelique!
Heerlijk he als je zonder stress kunt knutselen,
ik blijf gewoon doorgaan met kerstkaarten maken, ik vind het heerlijk!
Liefs Martha

De Breimeisjes zei

Altijd mooi: zelfgemaakte kaarten! En het is inderdaad prachtig, dat papier! Wel goed dat het nu ook gebruikt wordt ;-)

Nicole Parmentier zei

Wat een lief romantisch kaartje. Het doet me een beetje denken aan van die porseleinen kopjes die mijn oma altijd had met die gouden krullen en bloemetjes. Heel mooi! Ik ben inmiddels al helemaal in de kerstsfeer, zeker nu op de radio steeds weer kerstmuziek gedraaid wordt.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een plaatje, Trijntje zal hem vast mooi gevonden hebben Angélique. Wij zetten de boom volgend weekend, tenminste dat is de planning ;)
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje. Beetje zoet, maar Trijntje is ook van alle markten thuis.
Toch bijzonder he, dat de sfeer van kerst het kerstkaarten maken makkelijker maakt. Dat heb ik ook. EN dan zit ik in de flow en is kerst voorbij, hihihi... Gelukkig maak ik ze het hele jaar door.

Henriët zei

Wat een gezellig kaartje voor Trijntje. Heel mooi die zachte kleurtjes.
Groetjes van Henriët

casa crea d' emilia zei

Wat een mooie kaart weer voor Trijntje. Heerlijk kleuren zo samen. Wat goed dat je lekker gaat met je kerstkaarten, ik moet eens een lijst maken haha. Nog niet gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Trijntje zei

Hoi Angelique.,ik vind het een prachtige kaart met dit mooie kleine boeketje .. De kleine bloemetjes zijn erg mooi. Hier hou ik ook van . Ik vind heel veel kleuren mooi. Het gaat om de combinatie… als die goed is is het altijd mooi. Dit is zeker heel mooi papier. Heb herself ook. Soms best lastig te combineren maar dit past mooi. Groeten Trijntje