woensdag 15 december 2021

Ook gespot bij de brievenbus

 Zag ik laatst al katten bij de brievenbus, nu spotte ik ook nog eekhoorns met post.
Nu ben ik gek op eekhoorntjes, dus dat was genieten.



De eekhoorn, zijn muts, tekststempels en het dp zijn van Marianne Design, de brievenbus en de mat met postzegelrand van Avec (Action), de envelopstempeltjes van Joy en de krans is van Ali.

De meeste kaarten zijn op de post, voor dit jaar heb ik er nog enkelen te maken.  En daarna ga ik vrolijk door voor volgend jaar.

11 opmerkingen:

Daphne zei

Echt een kaart voor jou omdat je dol bent op eekhoorntjes 🥰.
Misschien stuur je deze wel naar jezelf🤣.
Je hebt mij echt geïnspireerd, met de brievenbus...... deze stans kocht ik ook en ik ga er zeker eens zoiets leuks mee maken als wat jij hier laat zien, dank je wel voor het idee.
Ik ga ik door met de kerstkaarten volgens het, want het is super handig aan het eind van het jaar!

zeeuwsmeisje zei

Deze is ook weer erg leuk geworden. Toch weer anders dan de andere.
gr lisette

Creaellenknutselsite zei

oooh wat zijn ze leuk wat een schattig tafereeltje heb je gemaakt, ja ook de diertjes zijn druk met het versturen van kerstkaarten
groetjes ellen

De Breimeisjes zei

Ze zijn super leuk!

Sarah zei

Ook weer leuk!

Doris knippenenplakken zei

Wat een schattige kaarten met het leuke eekhoorn.
Groetjes Doris

Elizabeth zei

Het moet niet gekker worden! Al vind ik de eekhoorntjes wel beter bij jou passen dan de katten...
Echt gave kaarten, Angélique!

casa crea d' emilia zei

Wat een super leuke kerstkaarten Angelique. Echt te schattig gewoon. Mijn kerstkaarten moeten allemaal nog op de post, want ik kan er nu niet bij. Ik zit in isolatie na positieve coronatest. Ik ben niet ziek maar kan nu niet bij mijn kaarten spullen. Heeeeeeeeeel vervelend allemaal. Ik heb echt zin om verder te gaan met de kerstkaarten, zeker nu ik deze leuke van jou heb gezien.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Wat schattig Angelique
Mooie kerstkaarten,
die eekhoorntjes vind ik zo leuk kerstig aangekleed!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk die eekhoorntjes. Hopen dat hun post allemaal goed aankomt en ze zijn al mooi aangekleed voor kerst zo te zien. Leuke kerstkaarten hoor.
Lieve groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ps. Er viel net een mooie kerstkaart van jou op de mat. Lief die leuke afdrukjes erbij, die zie je vast voorbij komen. Dank je wel xx