vrijdag 10 december 2021

Naar de brievenbus

 Ik ben niet de enige hier die druk met kaarten is, kennelijk versturen katten ook kerstpost.


De brievenbus-stans is van Avec (te koop bij Action) en ik vind hem geweldig. De kat, zijn muts en sjaal, de strik en de tekststempels zijn van MD en de gestempelde envelopjes zijn van Joy. Het dp is van Craft Sensations (ook Action).

Kijk nou, het wordt nog druk bij de brievenbus:


Voor deze kaart heb ik wit cardstock met een embossingmal een steenstructuur gegeven en bewerkt met inkt.

Ik heb nog meer dieren bij de brievenbus gesignaleerd maar die laat ik volgende week zien.

15 opmerkingen:

Céline zei

Wat een drukte bij de brievenbus!
Heel mooi gemaakt.

Daphne zei

Zo leuk bedacht weer!!!
Die brievenbus stans kocht ik ook....🤪....., of nee, eigenijk kocht Sinterklaas die, want iedereen hier in huis kreeg en grote speculaas pop in zijn schoen behalve ik, ik kreeg 2 leuke stansen, die Sinterklaas wist heel goed wwaar hij mij blij mee kon maken😇.
Jouw kaarten zijn super leuk!!!! Jij hebt altijd hele creatieve ideeën vind ik.

Martha zei

Wat leuk deze kerstkaart, Angelique
Die brievenbusstans is leuk en het katje is leuk omgetoverd tot kerstkat
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

ooooh wat is gaaf geworden de poes is er maar druk mee en alle dieren versturen post hoor van muizen tot pinguïns en konijntjes enz. en ik kan het weten
groetjes ellen

Doris knippenenplakken zei

Wat een super leuke gezellige kerstkaarten Angelique!
Gisteren ook al mijn kerstkaarten gepost.
Fijn weekend, groetjes Doris

Monique zei

Wat een gezellige kerstkaartjes. Daar word je toch helemaal blij van als je die mag ontvangen.
Fijn weekend, liefs Monique

zeeuwsmeisje zei

Geweldig zijn deze. Erg mooi weer geworden.
liefs lisette

Elizabeth zei

Dat is nog eens leuk van die katten... Ik heb je foto's even aan die luie beestjes van mij laten zien, maar ze vielen ter plekke half op mijn handen en het toetsenbord van de laptop in slaap!
Je zou ze toch! Maar ja, het zijn ook al bejaarde dametjes...
Wat een leuke kerstkaarten zijn dit! Ik moet zo lachen om die eigenwijze staartjes...

De Breimeisjes zei

Superleuk met die prachtige brievenbus!

Trudy zei

Wat leuk dat je de dieren aan de achterkant laat zien, dat vind ik echt origineel!
Ik begrijp nu ook waarom de brievenbus vanmiddag bijna vol was! Super leuk je kaartjes!
Groetjes en fijn weekend, Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha wat heb je dat weer leuk bedacht en mooi gemaakt Angélique. Hele leuke kerstkaarten.
Lieve groetjes Miranda

juffrouw Ooievaar zei

Ook weer zo'n leuke kaarten en ik vind ook de tekst super, zonder kerst erin, want voor sommige mensen ligt dat best gevoelig als ze door omstandigheden niet zo in kerststemming zijn. Jouw kaartjes kunnen dan prima :)
Groetjes Anita

Crealice zei

en dan met zo'n postzegelkartelrandje. De steentjesachtergrond is ook geweldig leuk.

Sarah zei

Wat zijn deze leuk!

casa crea d' emilia zei

Wat een super gezellige kerstkaarten Angelique. Echt heel leuk. Ik heb hem opgeslagen, misschien dat ik ze wel eens als inspiratie ga gebruiken.
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily