woensdag 29 december 2021

Is-het-al-bijna-lente-kaart

 Voor een vriendin die zich door een lastige periode worstelt vond ik het heel ongepast om haar met een kerstkaart "fijne feestdagen" te wensen. Voor häar maakte ik een "is-het-al-bijna-lente-kaart". Ik gebruikte de sketch van het Marianne Design Challengeblog, ik wil deze kaart daar ook graag mee laten doen met de huidige challenge.


Ik heb de volgende materialen van Marianne Design gebruikt: Pretty Paper Bloc "Berry Christmas", Pretty Paper Bloc "Old Press", tekststempel CS1010 en het plaatje uit de adventkalender.

Ik had dit jaar meer afwijkende kaarten voor de kerstperiode nodig. Een paar hebben jullie al gezien, volgende week komt er nog een exemplaar.

20 opmerkingen:

Elizabeth zei

Klopt, het kan soms echt een dilemma zijn wat te sturen op een bepaald moment. Dat vind ik ook bij ernstig zieke mensen waarbij je echt nog niet kunt inschatten hoe het gaat lopen.
Je kaart is prachtig en zò passend, en ook een tikje humor met de verwijzing naar de lente. De tekst op de banner is meteen de binnenkomer!

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Je hebt weer een hele mooie kaart gemaakt. Altijd lastig, wat voor kaart je gaat sturen. Je hebt het weer mooi opgelost. Echt een prachtige kaart geworden. Daar is de ontvangster vast heel blij mee.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Aniet zei

Lieve kaart Angelique, zal de ontvanger blij mee zijn,
bedankt voor het meedoen
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

blauwruitje zei

Het is een lieve kaart geworden maar de echte lente laat helaas nog wel even op zich wachten.

Wybrich zei

Een mooie kaart is het geworden.
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Henriët zei

Het is een erg mooi kaartje geworden. Zal je vriendin blij mee zijn.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de vrolijke kleurtjes en details allemaal zo leuk verwerkt in de sketch
groetjes ellen

Anita zei

Lastig hé wat je dan moet sturen, maar je hebt er een lief kaartje van gemaakt Angelique.
Gezellig dat je meedoet met onze sketchchallenge

Gr. Anita
MDblog

Trudy zei

Lief kaartje voor je vriendin! Ik had ook een paar mensen die ik geen gewone kerstkaart kon sturen omdat ze in een lastige periode zaten.
Ik hoop dat je mijn kerstkaartje hebt ontvangen, de post is nogal traag in deze tijd van het jaar!
Groetjes Trudy

Suzan zei

Mooie kaart heb je gemaakt Angelique in deze prachtige kleuren!
Bedankt voor het meedoen
Groetjes en een fijne jaarwisseling
Suzan DT MD Challenge Blog

!neke zei

Hele mooie kaart !!!!
Groeten Ineke

De Hobbyzolder zei

Mooi om een aangepaste kaart te maken. Lief!
Leuk dat je meedoet met de “Sketch” Challenge
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Martha zei

Wat attent om zo aan je vriendin te denken, Angelique!
Mooie kaart!
Liefs Martha

Doris knippenenplakken zei

Heel mooi kaartje , daar zal je vriendin heel blij mee zijn wat lief van je.
Groetjes Doris

Judith zei

Onwijs leuk kaartje heb je gemaakt.
Gezellig dat je mee doet met onze "Sketch" Challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog

Ratana zei

I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
SLOT ONLINE_ស្លត់អនឡាញ
Football Online_កីឡាបាល់ទាត់​ អនឡាញ

Ratana zei

I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
SLOT ONLINE_ស្លត់អនឡាញ
Football Online_កីឡាបាល់ទាត់​ អនឡាញ

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie knuffel kaart Angélique. Dat is het fijne van deze hobby vind ik, dat we gepaste kaarten kunnen maken voor elke gelegenheid.
Een fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor 2022.
Lieve groetjes Miranda

Ratana zei

I really appreciate your professional approach.These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.
ហ្វានតាន Online
ខ្លា នាគ Online

Trijntje zei

Wat een mooie kaart voor je vriendin. Dat is nou het leuke van zelf maken... je kunt het persoonlijk maken. Groeten Trijntje