donderdag 3 februari 2022

Kerstkaart met kaarsen

 Op het blog 52 Weeks to Christmas is de opdracht van de maand-uitdaging "kaarsen op je kaart", niet zo moeilijk toch? Dat viel een beetje tegen: geen stempels van kaarsen en de stansjes waren best klein om als thema op een kaart te fungeren.  Gelukkig vond ik nog een plaatje op een knipvel van Yvonne Creations, eigenlijk een 3D-plaatje, maar ik gebruikte hem enkel. Ik heb hem wel verhoogd opgeplakt.

Bij Carlin's Kaartenparadijs  is een nieuwe challenge begonnen "hout + embossing" , deze uitdaging was prima te combineren met die van 52 WTC.


De "sneeuwvlokjes" zijn geëmbost (in de takjes zijn er ook delen geëmbost door de snijmal), de onderste strook heeft een houtdessin (niet zo goed zichtbaar op de foto), het is een deel van de verpakking van... een embossingmal, misschien wel die ik hier gebruikt heb, haha. De tekst is van Marianne Design net als de takjes en het kleine strikje.

Door dat strikje en de strik op het plaatje, kan ik de kaart ook mee laten doen bij de challenge van Hobby Vision. Deze laatste ga ik volgende week ook in het echt bezoeken, ik heb nog heel leuke cadeaubonnen van daar, gekregen van Remco's kinderen met kerst; dat wordt smullen in die snoepwinkel, haha. Remco en ik hebben een week vakantie, ik ga een week naar Twente (nee, mijn huis is niet onbewoond hoor!), heerlijk!

28 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kaart met dit prachtige plaatje en heel veel shop plezier! Fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie plaatje wat past het mooi op de zelfgemaakte achtergrond, veel plezier bij hobbyvsion
groetjes ellen

De Hobbykamer van Petra zei

Goed gelukt zou ik zeggen! Oh en veel plezier in Twente. Hoop er dit jaar ook nog eens te zijn om vrienden en familie te bezoeken.

Lieve groet en veel plezier.

Freubelmina zei

Een prachtig sfeervol kaartje maakte je Angelique, je hebt er goed over nagedacht zodat hij aan meerdere challenges kan meedoen.
Heerlijk even ertussen uit alvast veel plezier xx

Céline zei

Mooie kaart heb je gemaakt.
Fijne vakantie.

Trijntje zei

Wat een mooie kaart met kaarsen heb he gemaakt. Leuke technieken zijn er te zien. Het houtpapier is goed te zien hoor. Groeten Trijntje

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een mooie kaart weer. Echt heel goed gelukt. heel veel plezier bij Hobbyvision, ik kom er ook wel met enige regelmaat, hele leuke winkel.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Trudy zei

Hele mooie kerstkaart en heel veel plezier bij Hobbyvision volgende week!
Groetjes Trudy

Caroline Cards zei

Prachtige kaart met heel mooi plaatje en leuke achtergrond!
Veel plezier in Twente!
groetjes, Caroline

Martha zei

Heel leuk dit kerstkaartje, Angelique
Ook leuk om zo'n plaatje gewoon zonder 3 D te gebruiken
O lekker shoppen!
Liefs Martha

Elizabeth zei

Nostalgisch.... dat is het eerste wat bij me opkomt als ik naar je kaart kijkt.
Leuk vooruitzicht om een week vrij te zijn en naar Remco te gaan!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie sfeervolle kerstkaart Angélique, mooi zoals je de challenges combineerde. Leuk plaatje en mooie warme kleuren.
Veel plezier in Twente. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Daphne zei

Haha, ik lees bij vele van ons hetzelfde probleem, iedereen dacht, geen probleem, maat bijna niemand had kaarsjes.
Wat een mooi knipvel heb jij nog gevonden, het is een chique kaart.
Leuk zoals je de diverse Challenges hebt weten te combineren. Ik zie de houtnerf print wel goed hoor.
Veel plezier in de "snoepwinkel", wat een leuk vooruitzicht

Marijke zei

Dat heb je mooi gecombineerd met elkaar! Een mooie kaart en een leuk plaatje met een kaars! Fijn dat je meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Heerlijk genieten van je weekje weg en zeker eens gaan kijken in de hobbywinkel! Genieten daar! Groetjes Marijke.

Diny zei

Wat een leuke kaart Angelique.....mooi gedaan met de achtergrond embossing!
Groetjes Diny

marja kenter zei

Mooi hoor.
Groetjes

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige geheel is het geworden, het plaatje samen met de achtergrond en de mooie tak, heel goed gevonden. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

!neke zei

Hele mooie en de tekst zeer mooi !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

carla zei

Oh wauw je hebt de kaart voor onze nieuwe challenge bij Carlin's Kaartenparadijs al gemaakt.
Mooi in een kerstuitvoering. Ik vind hem supermooi gemaakt.
Bedankt voor je deelname.
Heel veel succes !
Groetjes,
Carla

GerJanne zei

Hahaha, het is net of ik mij eigen berichtje lees. Ik kon ook niets vinden. Uiteindelijk toch, maar het was een echte zoektocht. Jouw kaart is wel heel leuk geworden. Heerlijk een week vakantie en dan ook nog langs Rijssen. Zo'n leuke winkel. Je kijkt je ogen uit, hoor zoveel is er en dan moet je kiezen... succes! Je laat wel weten wat je gekocht hebt, he?
Veel plezier!

Annemarie en Merit zei

inderdaad wij moesten ook nog flink opzoek naar kaarsen...
Maar het is je goed gelukt een prachtige kaart!!
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging kaarsen op je kaart.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Jantine zei

Mooie kaart, Angelique, mooi plaatje met kaarsen gevonden. Lekker kleurrijk.
En leuk dat je naar Hobby Vision gaat, veel plezier.
Fijn dat je meedoet met de uitdaging van 52WTC.
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

Scraptastisch zei

Er hebben er meer naar plaatjes of stansen gezocht van kaarsen en je hebt ook wat kunnen vinden!
Een vrolijk kerstkaartje is het geworden Angelique! Veel plezier volgende week in Rijssen...heel nice daar!
groetjes Gerie

karin zei

Mooie kaart Angelique. Prachtig die sneeuw embossing. Ook het plaatje is heel mooi als kerstbal erop.
Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin

Marjolein zei

Wat leuk om op deze manier het plaatje te verwerken. Echt een mooie kerstkaart. Veel plezier in je vakantie! Groetjes Marjolein

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooie kerstkaart, mooie details met de embossing en onderaan met de mooie houten tekst , heel mooi geheel. Wat leuk dat je tijdens je vakantie Hobby Vision gaat bezoeken is een tof winkeltje met heel veel mooie spulletjes. Voor de corona gingen wij ieder jaar op vakantie naar Holten en ja dat was dan ook richting Hobby vision. Heel veel plezier op je vakantie, groetjes Doris
Fijne

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

sorry... ik dacht dat ik een makkelijk thema uitgekozen had, ik heb zelf -tig stansen van kaarsen, maar blijkbaar zijn kaarsen niet zo evident voor kerstkaartjesmaaksters... Je hebt echter een heel mooie kaart gemaakt. Leuk dat je meedoet met onze kaarsen-kaartenchallenge!
Geniet van je vakantieweek en je bezoek aan HV, ben ik tijdens een vakantie ook al eens naartoe geweest.
Groetjes
Nancy 52WTC