vrijdag 25 november 2022

Dieren-kerstballen

 Vandaag ben ik er alweer met een kerstkaart, deze keer één die met wel vijf challenges mee kan doen.

Ik had het papier met kersttakken uit een blok van Craft Sensations in mijn handen en legde meteen de link met de al ingekleurde ronde dierenstempels. De stempelafdrukjes kreeg ik met nog meer verschillende stempelafdrukken bij mijn verjaardagskaart van Emily, zo lief! Ik heb er al meer van gekleurd (heerlijk ontspannend), maar die moeten nog verwerkt worden op kaarten. Deze afdrukjes heb ik gekleurd met Twinmarkers. 
Enfin, terug naar deze kerstkaart.
Ik zag de stempeltjes al als kerstballen hangen aan de takjes en in korte tijd "hingen" ze daar ook. Deze kaart was vrij snel gemaakt (mede omdat de stempels al gekleurd en uitgeknipt waren)


Het is duidelijk dat ik geïnspireerd ben door het designpapier en laat dat nu net de maandopdracht van 52 Weeks to Christmas zijn.
De kaart link ik ook bij Knutsels en Kadootjes want er staat ook een rendier/hert op, bij Carlin's Kaartenparadijs omdat er veel glitters en glimmers op de kaart zitten (ik heb extra glitters op de glimmende rode takjes gedaan,  de sneeuwvlokjes zijn stipjes met witte glitter, de tekst en de ophangoogjes (=een stukje van een labeltje) zijn van spiegelkarton) en bij Do All Kreatives, want daar vragen ze dieren op een kerstkaart. Tot slot nog bij Beccy's Place, want daar is de W (van "waving") aan de beurt.
Ik heb nu 50 kerstkaarten, ik denk dat ik er maar lekker mee door ga, want wat ik dit jaar niet gebruik, komt volgend jaar wel weer van pas en bovendien weet ik nog niet precies hoeveel kaarten ik nodig heb dit jaar.

Fijn weekend!

28 opmerkingen:

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Echt prachtig gedaan. Fijn dat je de stempelafdrukjes goed kon gebruiken. Fijn om al zoveel kerstkaarten te hebben. Ik vind het wel ideaal, ga er zelf volgend jaar ook zeker mee door.
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke stempeltjes leuk dp heb je erbij gebruikt leuk om zoveel verschillende challenge te combinreren
groetjes ellen

Martha zei

Echt een te schattig kerstkaartje, Angelique
Die diertjes xijn zo leukcin de hangeryjes!
Mooi gekleurd!
Liefs Martha

Kaartenkraam zei

Wat een leuke kerstballen hangen er in de boom, geweldig leuke kaart!
Je kaart in de vorige post is ook mooi, mooi model ook.

groetjes van Ank

Sarah zei

Lief deze kerstballen!
Ook je vorig kaartje is tof. Ik voel inderdaad de warmte van de haard al. 🎄

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat een leuke kaart Angélique,

Mooi idee om er kerstballen van te maken.
Fijn weekend Ina

Elizabeth zei

Het is heerlijk als je meteen al een idee hebt bij het zien van één enkel onderdeeltje.
Het fijne is dat je de stempels even op een apart moment alvast kunt inkleuren.
Ik ga proberen dat vanmiddag ook eens te doen; ik werk veel te weinig met stempels...
Wat heb je al veel kerstkaarten!

Beccy zei

Congratulations on reaching 50 Christmas cards Angelique, that's quite an achievement! This one is very cute, the little animals are very sweet and you did a great job with the colouring. Very festive.
Cheers,
Beccy

Trijntje zei

Wat een mooie kerstkaart met deze leuke balken. Erg mooi ingekleurd. Groeten Trijntje

Doris knippenenplakken zei

Super leuke kaart met de dieren kerstballen tof gedaan!Fijn weekend, groetjes Doris

De Breimeisjes zei

Ha, bij jou ook een soort van dierendag :-)
Ik vind het een hele leuke en vrolijke kaart!

carla zei

Een mooi vrolijk kerstkaartje.
Prachtig gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

Freubelmina zei

Wat heb jij jezelf goed laten inspireren want de schattige ballen hangen er mooi bij,prachtig ingekleurd ook xx

karin zei

Mooie kerstballen met die leuke figuurtjes erop Angelique.
Een mooi kaartje voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Bedankt dat je meedoet
Groetjes,
Karin

Margreet zei

Proficiat....ik ben je 600e volger!!!
Wat een enig kaartje met die gevulde ballen in de boom.
xxx Margreet

GerJanne zei

Wat prachtig! Deze stempeltjes zijn ook enig en wat lief dat je afdrukjes kreeg!
Dank je wel voor het meedoen bij DAK.
Morgen zie je twee van de drie taarten op mijn blog.... ze lijken goed gelukt, morgen proeven!

Ela zei

Wat een toppertje! Erg leuk bedacht. En nog van harte, je was jarig! Groetjes Ela

Anita van Deur zei

O wat een leuk lief en gezellig kaartje!

Jantine zei

Wat een leuke kaart, Angélique. En wat knap om zo veel verschillende challenges te combineren.
Deze stempeltjes zijn zo schattig, je hebt ze mooi gekleurd.
Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging bij 52WTC, succes!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Cornelie zei

Wat een ontzettend leuk en vrolijk kaartje is dit geworden met de diertjes in de kerstballen. Super leuk gedaan! Het kleuren vind ik ook zo heerlijk en inderdaad als je dan het kleuren al klaar hebt, is de kaart veel minder werk! Ik heb even verder terug gescrold op je blog (lees; ik ben echt waardeloos in blogs bijhouden) en zag erg leuke en creatieve kaartjes voorbij komen. Tof!
Ook las ik, nu pas, het droevige bericht dat je, nu bijna een maand geleden, je vader bent verloren. Alsnog gecondoleerd met dit verlies, ik hoop dat je mooie herinneringen hebt om op terug te kijken.
Liefs Cornelie

Franciens Haakwerk zei

Wat een vrolijke kaart is dit zeg. Lekker kleurig, mooi gedaan, groet Francien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kerstkaart is dit geworden met die vrolijke diertjes Angélique. Mooi ingekleurd en zo leuk afgewerkt met die sneeuw.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Daphne zei

Goedemorgen Angélique.
Eindelijk heb ik even tijd genomen om alle berichtjes die jij geplaatst hebt terug te lezen.
Het lijkt dat je zo langzaamaan de flow van het kaarten maken weer te pakken hebt.
Je laat veel leuke zien.
De ronde kaart met de hondjes vind ik heel erg leuk, je kan daar volgende keer ook een standaardje achter maken, zodat het blijft staan (scheelt gewicht en dus postzegels)😉
De kaart met het haardvuur doet mij denken aan thuis, wij hebben de houtkachel bijna elke dag aan, heerlijk is dat.
En de kaart van dit bericht is zo leuk gemaakt, ik vind het soms gewoon een sport om met veel Challenges mee te kunnen doen.
Ik hoop vanaf nu weer wat vaker te bloggen.

Caroline Cards zei

Een super leuke kaart en je hebt de stempels mooi gekleurd. Goed idee met de 'W' voor Beccy!
Groetjes, Caroline

De Hobbykamer van Petra zei

Een kerstkaart en met 5 challenges meedoen? Wow Angélique wat goed! Mooie kaart.

Lieve groet, Petra

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie kaart, en wat leuk om in al die balletjes, andere diertjes te doen. Het hertje is heel gaaf erop.. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

gerrie zei


Wat een leuke combinatie die ballen aan de tak.Inderdaad, missc hien moeten we vaker het DSP bekijken om op ideeen te komen hé. Groetjes, Gerrie.

Suzan zei

Mooi kaartje heb je gemaakt voor de Challenge.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes Suzan
DT 52WTC