maandag 21 november 2022

Hondjes

 De zus van Remco was jarig en natuurlijk maakte ik een kaart voor haar. Voorgaande jaren stuurde ik haar kaarten met een bruine labradot, zoals zij zelf ook heeft, dit jaar gebruikte ik een stempelset met verschillende cartoonachtige hondjes van Studio Light. Ze kregen een plekje op de ronde lay-outmal van Marianne Design. 


De hondjes kleurde ik met Twinmarkers, de vlaggenlijk met glittergelpennen. 
Aan de achterkant plakte ik deels een evengrote cirkel zodat de kaart zelfstandig kan staan.

Gisteren zag ik op het blog Girlz Creative Crafts dat ik in de top 3 was beland, leuk!


17 opmerkingen:

Diny zei

Wat een schattig kaartje.
Groetjes en gefeliciteerd met je topper,
Diny

Elizabeth zei

Een leukere kaart kun je niet krijgen als hondenfan!
Ik dacht dat het plaatjes waren, maar je hebt stempels ingekleurd; zo netjes dat je helemaal niet ziet dat het zo is gedaan...

Caroline Cards zei

Wat een super leuke kaart. En van die teckel wordt ik meteen vrolijk! Gefeliciteerd met je topper!
Groetjes, Caroline

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend leuke kaart heb je weer gemaakt. Wat leuk met die hondjes, mooi ingekleurd ook. Gefeliciteerd met je top 3.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de ronde layout, leuk met de hondjes erop ik vind die teckel wel erg gaaf
gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de ronde layout wat een leuke hondjes heb je gebruikt, ik vind de teckel wel heel erg gaaf
gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen

Anoniem zei

Wat een leuke stempelset is dit. Vooral de teckel doet het helemaal. Het is een prachtige kaart geworden met 1 van mijn favoriete snijmachine. Dat is ook een idee om er een cirkel dubbel te vouwen en er achter te plakken. Groetjes Nelleke

De Hobbykamer van Petra zei

Een hele leuke kaart en gefeliciteerd met je top3 kaart.

Lieve groet, Petra

Margaret zei

Grappige hondenkaart. Leuk dat het een ronde kaart is, die ook nog zelfstandig kan staan. Je heb er weer een mooie, persoonlijke kaart van gemaakt.

karin zei

Leuk met al die hondjes erop Angelique. Mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin

De Breimeisjes zei

Superleuke kaart! En ja, die kaart waarmee je derde werd vond ik ook al zo mooi.

Kaartenkraam zei

Die teckel is gaaf zeg, geweldig! Hele leuke kaart zo met al die hondje.

groetjes van Ank

Trijntje zei

Wat leuk deze ronde vakjes met d3 hond3n. De teckel springt er echt uit. Groeten Trijntje

Crealice zei

wat leuk, vooral die laaaaaaaange teckel

Martha zei

Wat een leuk honden felicitatiekaart, Angelique
Leuk gemaakt en mooi gekleurd!
Van harte met je topkaartje!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, leuk om die teckel zo door te laten lopen over twee vakjes. Een mooie, vrolijke felicitatie-kaart Angélique.
Lieve groetjes Miranda

Freubelmina zei

Wat een leuk kaart met de lieve hondjes en die teckel is te grappig xx