maandag 7 november 2022

Verjaardagskaart voor Ellemijn

 Tussen het overlijden van mijn vader en mijn verjaardag in zaten behalve mijn vaders verjaardag nog meer feestdagen die een zwart randje kregen: op zaterdag was bonuskleindochter Ellemijn jarig, op zondag werd mijn oudste zoon 30 en op maandag was de trouwdag van mijn ouders, op dinsdag hadden we even geen jaarlijks terugkerende feestdag, pfff, wat een week was het.

In dit blogbericht laat ik de kaart voor Ellemijn zien. Ik vind hem zelf erg leuk geworden. Ik heb mij lekker uitgeleefd met stempels en stiften (Twinmarkers).


Alleen de bloemetjes onderaan lieten zich niet mooi stempelen, voor de rest ben ik erg tevreden.
Ellemijn herkent de letters van haar naam al, dus dat leek mij leuk op de ballonnen en wolkjes, ik had dan alleen wel de kleine letters moeten gebruiken.
Deze kaart maakte ik al een paar weken geleden, ik heb er fijn zelf ook van mogen genieten, haha.

17 opmerkingen:

Freubelmina zei

Een superleuke en vrolijke kaart voor de jarige Ellemijn…wat was het veel voor je de afgelopen tijd Angelique…xx

Irene zei

Wat heb je een rollercoaster-tijd aan emoties achter de rug Angelique, ik heb even teruggelezen. Nog gecondoleerd met het verlies van je vader en gefeliciteerd met jouw en de andere verjaardagen! Deze kaart is zó leuk en vrolijk, Ellemijn kijkt vast haar oogjes uit!
XxIrene

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een kleurrijke en fleurige kaart Angélique. Hopelijk fleurt hij jou ook een beetje op.

Lieve groet, Petra

Sarah zei

De kaart van Ellemijn is super leuk!
Hopelijk verloopt deze week wat rustiger voor je en hopelijk heb je nu niet te veel zorgen met je mama. X

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Dan komt alles ineens tegelijk he. Hopelijk ben je de dagen een beetje goed doorgekomen. Je kaart voor Ellemijn vind ik echt te gek geworden, zo mooi zeg. Wat leuk om de letters van haar naam in de ballon te zetten. Prachtig.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wow wat een mooi kaartje met alle schattige diertjes aan de ballonnetjes leuk om daar de naam in te zetten heerlijk al die vrolijke kleurtjes hier word je blij van
groetjes ellen

Henriët zei

Een super vrolijke kaart voor Ellemijn. Erg leuk met al die diertjes zo.
Wat een rare tijd hebben jullie achter de rug. Verdriet en blijdschap ligt soms erg dicht bij elkaar.
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is ook wel veel in korte tijd Angélique. Misschien kun je af en toe een rustmomentje vinden in het knutselen. Deze kaart is in elk geval een dotje, heel vrolijk met die kleurtjes, lieve diertjes en vrolijk glanzende ballonnen.
Lieve groetjes Miranda

karin zei

Dat is de een na de andere feestdag voor je, en dat in deze moeilijke tijd.
Je kaartje is schitterend, echt leuk met al die diertjes erop.
Hou je goed!
Karin

De Breimeisjes zei

Wat een ontzettend leuke en vrolijke kaart!
En wow, wat een ongelooflijke week is dit geweest voor jou en je familie!

Lieve groet,
Akkelien

Trijntje zei

Je hebt je echt uitgeleefd … het is een super mooie vrolijke kaart voor Ellemijn geworden. Je hebt een Heftige week gehad. Nog veel sterkte.. groeten Trijntje

Elizabeth zei

Fijn dat je de kaart al eerder had gemaakt! Ik vind hem wel heel leuk en feestelijk geworden... Wat een bijdehandje om de letters van je naam al te herkennen!

Caroline Cards zei

Een geweldig leuke kaart. Wat een gezellige beestenboel in deze vrolijke kleuren!
Heel dubbel allemaal zo in één week. Houd je haaks!
Groetjes, Caroline

Martha zei

Prachtig kaartje voor Ellemijn, Angelique
Hopelijk kom je nu in een wat rustiger tijd!
Liefs Martha

Anita van Deur zei

O wat een leuke kaart voor Ellemijn heel vrolijk is het kaartje. Zo`n week is toch heel heftig sterkte voor de komende tijd.

Doris knippenenplakken zei

Super mooie vrolijke kaart!
Heel veel sterkte de komende tijd!
Groetjes Doris

GerJanne zei

Hoi Angelique, door het DT weekend heb ik dus wat berichten gemist! Sjonge wat een nare week heb je achter de rug! Gecondoleerd nog met het overlijden van je vader.
En dan al die dagen die bijzonder zijn, die nu niet echt gevierd werden.
Je kaart voor Ellemijn is superleuk en vrolijk. En haar naam in de ballonnen maakt het zo persoonlijk.