woensdag 16 november 2022

Vosje voor Lisanne

 Maandag was Lisanne, mijn kaart voor haar is waarschijnlijk een dagje later gekomen, want het vosje kon maar niet beslissen voor welke papiertjes hij wilde poseren en op welke manier.
Het is een herfstige kaart geworden, ik heb me bij het maken laten sturen door wel drie challenges: de sketch is van Erica van de facebookgroep van Hobbywinkel De Egel, bij Knutsels en Kadootjes willen ze het bos in en op het blog van Hobbywinkel De Egel  vragen ze om een dier en kraft (al het dp is gemat op kraft, de cirkel met schulprandje, de tekstbanner en de basiskaart zijn ook van kraft).


Ik ben zelf niet zo tevreden over de kaart, maar hij is met een goed hart gemaakt.

17 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Het is een leuke kaart geworden en er is niks mis mee!
Groetjes, Caroline

Trijntje zei

Het is leuk met het vosje. Soms gaat het niet zo als je zelf wil…. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en het vosje, heb ik ook wel eens hoor dat het niet is geworden zoals ik wil maar er is niks mis met je kaart en knap om verschillende challenges te combineren
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Ik vind je kaart zeker wel geslaagd en ik denk dat Lisanne er ook erg blij mee is.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Wat een vrolijk kaartje Angelique
Het is gewoon jouw gevoel, want het is een prachtkaart!
Liefs Martha

Kaartenkraam zei

Niet zo streng zijn voor jezelf, het is een hele leuke vrolijke kaart geworden

groetjes van Ank

De Breimeisjes zei

Een heel vrolijke herfstkaart en dat het zelf gemaakt is, dat vind ik altijd super leuk!

Elizabeth zei

Je vindt de kaart misschien iets te druk geworden?
Maar het is er in elk geval volop herfst, en zò leuk met dat vosje er bij...

marja kenter zei

Het is gewoon een heel leuk kaartje maar soms heb je zelf het gevoel van niet, dat niet je dan nu maar van je afzetten want kijk ook naar de reacties hierboven, allemaal positief.
👍 Groetjes

GerJanne zei

Wat lastig, joh, zo'n kieskeurige vos! EN jou maar laten wachten! Mag hij nog blij zijn dat je geduldig bent. Ík vind het een heel leuke kaart! EN hij zal vast en zeker goed ontvangen zijn!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou het vosje heeft uiteindelijk heel leuk dessin-papier uitgezocht Angélique. Lief zoals hij poseert met z'n koppie scheef. Het is een mooie felicitatie-kaart geworden.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke kaart Angélique. Leuk met het vosje en door de verschillende dp'tjes op craft te matten is het een mooi geheel geworden. Ik hou ervan!
Groetjes Antje

Monique zei

Uiteindelijk zijn het vosje en jij eruit gekomen en is het een prachtige kaart geworden voor Lisanne.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

GerJanne zei

p.s. ik zie dat je meedoet bij de Egel en K&K! Dank je wel!

Nelly zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor de bos challenge van Knutsels&Kadootjes.

Bedankt voor je deelname.

Groetjes Nelly (DT K&K)

Freubelmina zei

Je bent te kritisch hoor Angelique want ik vind hem supergeslaagd, een schatje en een vrolijkerd xx

Nelleke zei

Mooi hoe je de challenges met elkaar gecombineerd hebt. Dat is soms al een uitdaging op zich.
Het resultaat is ook erg leuk geworden. Dank je wel voor jou bijdrage aan de Egel: kraft en een dier.
Groetjes Nelleke