vrijdag 4 november 2022

Verjaardags en -rouwpost, dankjulliewel

 Woensdag was de raarste en naarste verjaardag van mij ooit.
Rouwpost en verjaardagspost vielen door elkaar op de mat, de postbode had het er druk mee. 
Ik ben dankbaar voor zoveel medeleven en felicitaties, dankjulliewel, het doet mij beiden heel goed.
Normaal gesproken bedank ik iedereen afzonderlijk per mail, nu sla ik het even over en bedank ik iedereen in dit blogbericht.
Eerst maar de rouwpost.

Bedankt Emily, Caroline en Akkelien

En de verjaardagspost, allemaal helemaal in mijn straatje, deze kaarten blijven, op de kerstperiode na, in de woonkamer hangen tot mijn volgende verjaardag.

Trudy, Emily en Miranda


Daphne, Petra en Henriët 


Lisanne, Trijntje en Ellen

GerJanne en Caroline

Nogmaals dankjulliewel, ik vind het hartverwarmend. 

De uitvaart was gisteren prachtig, heel mooi en liefdevol zeiden alle aanwezigen, ik denk dat mijn vader dat ook zou vinden.

16 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Wat fijn dat jullie het goed hebben kunnen afsluiten.
Wow, wat een prachtige kaarten heb je ontvangen! Ik snap het helemaal dat je er een aantal gewoon het hele jaar laat hangen, kunstwerken zijn het!
Veel liefs,
Akkelien

Anoniem zei

Hoi Angelique, van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag…ik snap dat het deze keer heel dubbel was, helaas liep het zo voor jou. Heel fijn voor jou en je familie dat het een mooi en liefdevol afscheid was van je vader, dat doet heel goed als je er een fijn gevoel over hebt. Ik vind altijd dat het wat bijdraagt aan de rouwverwerking.
Veel sterkte gewenst meis!
Lieve groet Ellen G (helaas weer anoniem)

karin zei

Ik kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel was met je verjaardag.
Alsnog van harte gefeliciteerd, ik heb je adres niet dus ik kon geen kaartje sturen.
En ook sterkte met het grote verlies van je vader. Het zal even duren voor je dit een plaatsje kan geven.
Groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

Wat een mooie kaarten kreeg je, wat een kaartje al niet kan betekenen in deze periode. Fijn dat het een mooi en goed afscheid was. Sterkte liefs van mij.

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Heel erg graag gedaan hoor <3
Fijn dat het een liefdevol afscheid is geworden dat jouw vader natuurlijk verdiend.
Heel veel sterkte.

Lieve groetjes,
Emily

Elizabeth zei

Oh, en nu ben ik dit jaar helemaal je verjaardag vergeten... maar ik maak het goed!
Ja, dat zal inderdaad een verjaardag geweest zijn die je niet snel meer vergeet. Hoe kan het lopen he`...
Zo'n herdenkingsplechtigheid is mooi als het in de lijn van je vader ligt, dan blijf je ook dichtbij. Maar nu komt de praktijk van elke dag weer, en dat zal best pittig zijn. Sterkte!

Caroline Cards zei

Fijn dat het een mooi afscheid is geworden. Gun jezelf de tijd om het allemaal een plaatsje te geven.
Sterkte en een dikke knuffel, Caroline

Martha zei

Fijn dat de uitvaart zo liefdevol was, Angelique
Ik heb je een syerktekaartje gestuurd, je felicitatiekaart komt eraan
Liefs Martha

Trijntje zei

Kan me voorstellen dat je een heel dubbel gevoel had bij je verjaardag…. Fijn dat jullie een mooie uitvaart hebben gehad en het goed hebben kunnen afsluiten. Ik wens jullie nog veel sterkte. Groeten Trijntje

Freubelmina zei

Ik snap dat het een hele vreemde periode is voor je Angelique….fijn dat je zo verwend bent met hele mooie kaarten,voor beide situaties doen zulke mooie kaartjes je goed toch…houd je haaks xx

Creaellenknutselsite zei

wat een dubbel gevoel met je verjaardag zowel rouwpost al verjaardagspost, wel fijn dat het zo'n mooie uitvaart is geweest en je het goed hebt kunnen afsluiten.
je hebt het op deze manier in je blogbericht heel goed opgelost
ik wens je heel veel sterkte en neem je tijd.
groetjes ellen

Diny zei

Inderdaad moet dat een dubbel gevoel geweest zijn Angelique.
Wel fijn dat de uitvaart zo mooi was.
Ik wens je heel veel sterkte.
Groetjes Diny

Daphne zei

Ik denk dat jij aan de kaarten die je kreeg precies kon zien wie wel en wie niet je vorige bericht gelezen heeft.
Nogmaals sorry!!
Wat zal dit een rare tijd zijn, met emoties die alle kanten op gaan.
Wat mooi dat jullie er een warme, persoonlijke uitvaart van hebben kunnen maken, daar kunnen jullie vol liefde op terug kijken.
Sterkte en lieve groet, Daphne.

Sarah zei

Wat een heftige week voor jou. Ik dacht dat je eind november jarig was, maar net in mijn boekje gekeken, het was 2 november.
Als het me lukt komt er nog een kaartje, maar ik ga niks beloven. Weet wel dat ik aan je denk en je veel sterkte toewens. X

Doris knippenenplakken zei

Hoi Angelique, allereerst nog van harte gefeliciteerd. Ik keek vandaag op mijn verjaardag kalender oeie ik heb nog geen kaart naar je verzonden maar het komt er wel nog aan hoor. Zo Blijf je jarig.
Fijn dat het ene mooie afscheid was.
Groetjes Doris

Angela zei

Dit blogbericht en het bericht over het overlijden van je vader heb ik helemaal gemist....excuses!
Ik kan me levendig voorstellen dat je verjaardag een nare dag is geweest. Zo snel na het overlijden van je vader, terwijl je nog bezig bent met het voorbereiden van de uitvaart je verjaardag moeten 'vieren'.
Alsnog gecondoleerd met het overlijden van je vader Angélique.... zo vlak voor zijn eigen verjaardag en voor die van jou. Zal altijd lastig blijven denk ik.
Fijn te zien dat je veel post gekregen hebt.... geeft veel troost vind ik.
Warme groet, Angela