donderdag 16 februari 2023

5e kerstkaart 2023 Oh denneboom

 Ook deze donderdag kan ik een kerstkaart laten zien en ditmaal kan ik het niet "kerstiger" maken, de glitters en glimmers sprankelen je tegemoet. Dit is wel lastig op foto vast te leggen, maar neem maar van mij aan dat het schittert.


De boom is groener dan op de foto. Het dp (dat ik per ongeluk op zijn zij heb opgeplakt) heeft allemaal glitters, maar wel heel fijntjes. De kerstballen zijn gestanst uit rood holografisch karton. De slingers heb ik gemaakt met glitterlijm en verder heb ik nog goudkleurig spiegelkarton gebruikt. Een zonnebril is dus wel aan te raden bij het bekijken van deze kaart.

De leuke tekst was de gewonnen prijs bij 52 Weeks to Christmas, die ik van Nancy toegestuurd kreeg samen met een heel mooie kaart:


Nogmaals dankjewel Nancy, ik ben heel blij met de prachtige kaart en prijs!
Natuurlijk link ik mijn kaart weer bij 52 Weeks to Christmas

De sneeuwpoppenkaart is nog een keer in een top 3 beland, namelijk bij Do All Kreatives

28 opmerkingen:

Doris knippenenplakken zei

Wat een super mooie kerstkaart.Groetjes Doris

Annemarie en Merit zei

Op en Top kerst met heerlijk veel bling bling.
Gezellig dat je er vandaag weer bent met een kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en wat heb je de boom mooi versierd!
Groetjes, Caroline

Marjan zei

Een "weer eens wat anders" kerstkaart en ik geloof je meteen als je zegt dat het schittert! Tof Angelique!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heerlijk zo'n bling-bling kerstkaart, altijd zo mooi bij kaarslicht. Een mooie kerstkaart Angélique.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Super leuk in deze kleuren !!!!!
En bling erbij !!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Frederika zei

Super kerstig toch. Glitteren hoort echt bij de kerst.

karin zei

Haha, een zonnebril nodig om een kerstkaartje te bekijken 😀 maar je kaartje is het bewonderen waard, schitterend gemaakt.
Proficiat met je topplaatsje.
Groetjes,
Karin

Jantine zei

Leuke kerstkaart, Angélique! Lekker bling mag wel met de kerst. En je dp is gelukkig niet heel erg richtingsgevoelig, valt niet op dat het zijwaarts geplakt is.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Antjes kaartcreaties zei

Gave kerstkaart Angélique. Leuk met al die glitters. Die horen gewoon bij kerst.
Gefeliciteerd met je topper.
Groetjes Antje

Elizabeth zei

Absoluut een bling bling kerstkaart, je hebt het goed voor elkaar.
Leuke prijs heb je gewonnen; die komt elk jaar wel weer van pas!

Trijntje zei

Leuke kaart met deze mooie boom. De bling bling maakt de kaart leuk af.Groeten Trijntje

Gina zei

Wat een mooi versierde boom op jouw kaartje. Heel leuk die slingers erbij ! Groetjes, Gina

De Breimeisjes zei

Het wordt weer een zeer afwisselende verzameling kerstkaarten, voor elk wat wils! Zo leuk om te zien wat je er iedere keer weer van maakt!
En alweer gefeliciteerd, met de eervolle plekken!

Margreet zei

Wat een gave kleur kerstboom (al schijnt hij in het echt iets anders te zijn). Leuk met alle blingbling.
Superleuke prijs heb je gewonnen en de tekst die je hebt gebruikt ziet er supertof uit!
xxx Margreet

Anita van Deur zei

Leuk gedaan met deze kaart, was mij niet opgevallen dat het papier op zijn zij lag net of het zo hoort. Echte bling kaart. Mooi prijs gewonnen.

joke zei

Mooie kaart met al dat bling,bling en gaaf de kerstboom met al de ballen.
Groetjes Joke

Daphne zei

Altijd lastig om glimmend papier op de foto te krijgen.
De kaart van mij van vandaag heeft ook heel veel gouden details, maar dat is bijna niet te fotograferen.
Wat een leukerd, deze kaart.
Ik vind de glimmend rode kerstballen heel mooi bedacht, dat maakt het echt Kerst.



Daphne zei

Oh en vergeet ik nog te zeggen..... gefeliciteerd met nog een topplaats met het lieve kaartje met de sneeuwpoppen.

Irene zei

Een grijze natte dag en toch de zonnebril nodig, bling bling bling! Leuk dat je direct je mooie prijs hebt gebruikt!
XxIrene

jackelien zei

Prachtige kaart heb je gemaakt.
Groetjes Jackelien

Anoniem zei

Leuke kaart, dat het designpapier gedraaid er op zit was mij nog niet opgevallen. Een echt kwestie geheel geworden. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Mooie stempelset is dat! Ik had hem nog niet eerder gezien. Leuke teksten.
En ik heb speciaal gewacht tot ik je kaart op mijn laptop kon zien, want op mijn telefoon lijkt je boom echt heel blauw en ik lees dat hij groener is dan op de foto. En wat denk je? Op mijn laptop net zo blauw...🤣
Maar het is een letterlijk schitterende kaart met al de bling bling.
En dat achtergrond papier heb ik ook. Ik vraag me dan altijd wel af of het uitmaakt hoe je het op je kaart plakt. Maakt met dit patroon toch niet echt uit?

Freubelmina zei

Heeeeerlijk al die bling bling, ik houd ervan!
Wat een gezellige versierde kerstboom….een prachtige kerstkaart Angelique!
Gefeliciteerd met je mooie gewonnen prijs xx

Martha zei

Wat een prachtige blingblingkaart Angelique
Leuk gemaakt!
Van harte met je mooie prijs!
Fijne dag liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het bling bling leuk tafereeltje
die kerststempels heb ik ook die kreeg ik vorig jaar bij een bestelling van de Egel ze zijn erg leuk
gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen

Anoniem zei

Heel gaaf kerstkaartje laat je zien en bling mag hè met kerst!
Mooi geheel hoor!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

blauwruitje zei

lekker kersterig hoor