maandag 27 februari 2023

Ank was jarig

 Zaterdag was Ank jarig, ik hoop van harte dat ze mijn kaart op tijd heeft ontvangen, de postbezorging is traag momenteel.

Ik heb weer een mooie bos bloemen geschikt, het zijn zulke leuke mallen. Ik heb de kaart grotendeels in blauw en groen gehouden, ik vond deze combinatie op één of andere manier heel geschikt voor Ank.


Door het blauw en groen kan ik de kaart linken bij Carlin's Kaartenparadijs

De sketch hoort bij de huidige challenge van Creative Sketchy Girls

En omdat er 3 kleuren zijn gebruikt (blauw, groen, geel) en een beetje wit, kan ik de kaart ook linken bij 2 Sisters on the blog 


28 opmerkingen:

Irene zei

Een beeldig boeket in een gave wrapper, de kleurencombi is gaaf en de serpentines maken het feestje compleet!
XxIrene

Anita van Deur zei

Wat een mooie boeket bloemen, ook de wrapper is super!

Daphne zei

Ik vind het een super leuke stans, die bos bloemen.
Zo gezellig.
Ik zal je zeggen, ik vind deze bos leuker dan een echte bos bloemen, hier kan je veeeeeel langer van genieten.
Mooi, het blauw en groen, verrassende keuze

Corina zei

Wat maak je toch mooie kaarten!

Trijntje zei

Wat een prachtig boeket heb je voor Ank gemaakt.Mooi in de blauwe tinten. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaart met de bos bloemen erop, leuke lintjes erbij zo issie helemaal af
groetjes ellen

Anoniem zei

Supermooie kaart laat je zien, zo’n vrolijk boeketje!
Heel gaaf voor een verjaardag!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

karin zei

Een mooi boeketje bloemen op je kaartje Angelique.
Een leuke bijdrage aan de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Bedankt dat je meedoet.
Groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je er een mooie bos bloemen van gemaakt Angélique. Het geheel ziet er heel fleurig uit. Een mooie gezellige felicitatie-kaart hoor.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Gaaf dat mooie boeket in blauwtinten voor Ank, erg mooi kaartje Angelique!

Kaartenkraam zei

Ja hoor, je kaart was op tijd, hij kwam zaterdag binnen! En wat is hij mooi, helemaal in mijn kleuren. Dankjewel dat je dat voor mij hebt gemaakt!

groetjes van Ank

Margreet zei

Wat een mooi boeketje heb je voor Ank gemaakt. Er is een bloembindster aan je verloren gegaan.
xxx Margreet

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat heb je dit prachtig gemaakt zeg. Heel mooi dit boeket. De kleuren combineren prachtig en kan je zo meedoen met meerdere challenges. Leuk.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

carla zei

Een heel mooi kaartje met dit prachtig boeket.
Schitterend gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

Diny zei

Wat een gezellig kaartje heb je voor Ank gemaakt Angelique!
Groetjes Diny

De Breimeisjes zei

Mooi boeket, met de margrietjs en vergeet-me-nietjes!

Scraptastisch zei

Altijd gezellig zo'n boeketje mooie bloemen en deze
blijven heel lang goed!!! heel nice Angelique!!!
xx Gerie

Elizabeth zei

Ik vind je kaarten eigenlijk altijd heel mooi, maar deze springt er voor mij bovenuit!
Dat komt ook door de kleurencombinatie hoor...
Wat een gave mal is dit! En dan precies dat blauwe en groene strookje in de hoeken; prachtig!

Caroline zei

Altijd mooi zo'n boeket met bloemen!
Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.
Groetjes Caroline Dt 2Sistersontheblog

blauwruitje zei

Zo'n boeket wil ik ook wel in het echt in mijn vaas.

GerJanne zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor Ank!
Superleuk, zo'n feestelijke bos bloemen!

Nelleke zei

Gave kaart, prachtige kleuren en een mooie sketch. Kortom een hele geslaagde kaart, ik zag dat deze over is, want ik zag hem al bij Ank. Groetjes, Nelleke

Martha zei

Wat een prachtige bloemenkaart, Angelique
Zo kun je iemand toch een boeket geven
Fijne dag liefs Martha

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een mooi bosje bloemen. Dat zal vast en zeker in goede aarde vallen.

Lieve groet, Petra

Trudy zei

Wow wat een prachtige bos bloemen heb je gemaakt! De post is idd erg traag!
Personeelstekort denk ik!
Groetjes Trudy

Nicolette zei

Wat een leuke kaart.
Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Freubelmina zei

Mooi fleurig bosje bloemen voor de jarige Ank, een superleuke kaart xx

Claudia's kaartjes zei

Super toffe kaart. Helemaal leuk. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
Great card, love it. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

Claudia

DT Creative Sketchy Girls

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/