maandag 20 februari 2023

In hetzelfde schuitje

 Gisteren waren Remco's ouders 68 jaar getrouwd, wow, wat een tijd! Al die tijd zitten ze dus al in hetzelfde (huwelijks)schuitje.
Daar mijn "schoon"moeder nog steeds dol op beren is en mijn "schoon"vader haar "Beer" noemt moeste die uiteraard op de kaart komen.


De  eendjes symboliseren Remco en zijn zus.
Al die losse letters (netjes) plakken was wel een klusje, maar het is gelukt denk ik.
Ik zie nu dat zijn en haar strik niet in de goede kleur worden weergegeven, logisch, want het is spiegelkarton, paars.
Ik vind het een leuke kaart geworden, "schoon"ouders vonden dat gelukkig ook.

Omdat er een hart ol de kaart zit (eigenlijk meer, namelijk op het designpapier waar de paraplu van gemaakt is, maar die zijn te groot om als hart te zien), link ik deze kaart bij het Kaartjes Inspiratie Challengeblog 

21 opmerkingen:

Daphne zei

Kijk nou toch weer wat een schattige kaart.
Wat heb je dit weer leuk verzonnen!!
Door al de persoonlijke details die je verteld wordt de kaart nòg leuker.

Elizabeth zei

Nou, dat is best heel bijzonder... 68 jaar getrouwd!
Hoe schattig dat ze nog steeds dol met elkaar zijn, tenminste als je je vrouw 'beertje' noemt lijkt me dat wel.
Je kaart is enig en zo heerlijk toepasselijk.

Irene zei

Owww wat lief, leuk en persoonlijk!
XxIrene

Martha zei

Wat een lieve kaart, Angelique
Kijk die beertjes nou zitten, zo leuk gemaakt!
En 68 jaar getrouwd dat is toch wel een mijlpaal!
Reden om zo'n mooie kaart te krijgen!
Fijne dag liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje erop leuk de beren in de paraplu
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is een hele lange tijd samen in het huwelijksbootje. Je kaart vind ik echt superleuk en héél mooi gemaakt Angélique. Echt een geweldige felicitatie-kaart.
Lieve groetjes Miranda

Caroline Cards zei

Super leuke kaart voor deze geweldige huwelijksverjaardag!
Groetjes, Caroline

Doris knippenenplakken zei

OO wat een leukerd, super mooie kaart heel leuk. Groetjes Doris

Franciens Haakwerk zei

En ik vind het ook een hele lieve leuke kaart.....68 jaar, wowww...reden voor een mooie kaart, groet Francien

Kaartenkraam zei

Dat is een hele tijd en ook best wel bijzonder tegenwoordig om zo lang met elkaar getrouwd te zijn.
Wat een leuke en persoonlijke kaart heb je voor ze gemaakt, heel origineel!

groetjes van Ank

Frederika zei

Dat is een mooie kaart geworden. Je weet er altijd zoiets leuks van te maken
Groetjes Frederika

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Van harte gefeliciteerd. Leuk zeg. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Heel erg mooi bedacht. Zo leuk.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Scraptastisch zei

Ohwwww wat is ie super leuk je kaart! Geweldig gedaan en de tekst in het zelfde schuitje heel tof! Heel veel te zien en vind ik enorm leuk!
xx Gerie

Angela zei

Jeetje.... 68 jaar dat is lang! Echt iets om dankbaar voor te zijn. Wat enig te lezen hoe deze schitterende en persoonlijke kaart tot stand gekomen is..... het vleugje humor vind ik ook fantastisch 🥰

De Hobbykamer van Petra zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Angélique. Ik had 'm natuurlijk al op facebook gezien. Van bloggen kwam even niks...voelde me niet echt lekker.

Lieve groet, Petra

De Breimeisjes zei

Hartelijke felicitaties voor je schoonouders! En een geweldig leuke kaart heb je weer gemaakt!

GerJanne zei

Oh wat is dit tof!! Helemaal geweldig als je alles leest. Super grappig en dan 68 jaar, niet te geloven zeg!

Anita van Deur zei

Wat een prachtig en lief kaartje, 68 jaar samen geweldig!

joke zei

Wat een super kaartje met deze tekst, mooi hoor al 68 jaar getrouwd, wat een tijd.
Groetjes Joke

Freubelmina zei

Ooo wauw wat een lange tijd zeg ik hoop dat ook te halen!
Je maakte een geweldig mooie kaart met zulke leuke details en persoonlijk, ik snap dat ze hier blij mee waren xx

juffrouw Ooievaar zei

Wat een mooie kaart en wat een lange tijd zijn je schoonouders al samen.
Ik snap wel dat jij de challenge hebt gewonnen, je kaarten zijn altijd even mooi en met een persoonlijk detail.
Ik zag dat je ‘ gewoon’ met de challenge van iedere week een kerstkaart maken doorgaat, nog steeds ideeën genoeg.
Ik hoop vanaf nu weer vaker bij je blog langs te komen. Groetjes Juffrouw Ooievaar